مدیر رادیو معارف: رسانه ها خدمات روحانیت را معرفی کنند

  مدیر رادیو معارف بر لزوم پوشش و انعکاس خدمات و فعالیت های روحانیت از طریق رسانه های جمعی تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تبریک فرا رسیدن یوم الله دهه فجر، بر لزوم اهتمام رسانه های جمعی در به تصویر کشیدن خدمات فراوان روحانیت تاکید کرد و ابراز داشت: متاسفانه برخی از اهالی رسانه و فیلمساز با حوزه و روحانیت آشنایی چندانی ندارند و لذا در ساختن آثاری در این باره آن طور که باید و شاید موفق نیستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این مساله، لازم است که دوستان حوزوی که با جنس کارهای رسانه ای و هنری آشنایی دارند، وارد گود شده و با ساخت آثار هنری و نیز فعالیت های اثرگذار رسانه ای، چهره و هویت روحانیت را به مردم بشناسانند.

مدیر رادیو معارف افزود: صدالبته چنین آثاری باید دارای استانداردهای لازم باشد و به صورت حرفه ای تولید شود تا پیام و محتوای آن در نزد مخاطب گیرا و جذاب باشد.

وی همچنین تاکید کرد: حقیقت آن است که روحانیت با وجود خدمات و فعالیت های بسیار چشم گیر و ماندگاری که در عرصه های مختلف داشته اما، نمودِ آن در عرصه هنر و رسانه چندان ملموس نبوده است و لذا فیلمسازان باید بیش از پیش به این مهم عنایت و توجه داشته باشند.

حجت الاسلام لطفی نیاسر در پایان با اشاره به اهتمام ویژه رادیو معارف به این مسئله، گفت: در همین راستا ما در این رادیو اقدام به ساخت و پخش ویژه برنامه ای با عنوان« مهاجر» کرده ایم که مربوط به پوشش فعالیت های طلابی است که خارج از سیستم رسمی حوزه به تبلیغ می پردازند.

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 2 =