آیت الله علم الهدی: استکبارستیزی نظام اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور است

آیت الله علم الهدی

آیت الله علم الهدی عضو اتاق فکر تبلیغ ، استکبارستیزی را اصل اول نظام اسلامی و سبب زمینه سازی ظهور دانست و گفت: این که امروز برخی زمزمه مسموم مقابله با افراط گرایی سر می دهند، چراغ سبز نشان دادن به آمریکا است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه این هفته در حرم مطهر رضوی، تقارن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با میلاد پیامبر اسلام(ص) را بیانگر قدر مشترک رسالت پیامبر و انقلاب اسلامی دانست و گفت: در شب ولادت نبی مکرم اسلام(ص)، حوادثی طبیعی همچون خاموشی آتشکده فارس، ریزش طاق کسری و جوشیدن رودخانه از بیابان در کانون قدرت استکباری آن زمان یعنی ایران رخ داد که نشان می داد مولودی استکبارستیز در راه است تا ریشه ظلم را بر کند.
نظام اسلامی با استکبارستیزی برای ظهور زمینه سازی می کند
وی تأکید کرد: اصل اول نظام اسلامی نیز استکبارستیزی است، چرا که این انقلاب، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است که رسالت پیامبر(ص) را ادامه می دهند.
وی خاطرنشان کرد: با وجود همه دستاوردهای بالای نظامی، سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری که در مدت ۳۴ سال انقلاب اسلامی داشته ایم اما هیچ یک قابل موازنه با خون مطهر شهدا نیست چرا که ما تنها جنازه های این عزیزان را تشییع و خاکسپاری کردیم اما خانواده های آنان سال هاست در داغ فرزندانشان می سوزند و تنها دلخوشی شان همین است که فرزندشان را برای انقلابی داده اند که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است.
آیت الله علم الهدی اظهار داشت: در دستیابی انقلاب به اهداف خود، همین بس که هنگام پیروزی انقلاب، امریکا محور سیاست دنیا بود و امروز از منفورترین نظام های دنیا است؛ آن روز امام خمینی(ره)، تز پیروزی خون بر شمشیر را به ما یاد داد و با اجرای آن توانستیم رژیم تا دندان مسلح ستمشاهی را سرنگون کنیم و امروز این تز به عنوان عظیم ترین دکترین سیاسی در دیگر کشورهای اسلامی در مقابله با نظام های طاغوتی در حال اجراست و این همان چیزی است که شهدای ما برای آن خون دادند.
زمزمه مسموم مقابله با افراط گرایی، چراغ سبز نشان دادن به آمریکا است
عضو خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی همه معادلات دنیای استکبار را به هم ریخت و جهان را یک گام به ظهور مهدی موعود(عج)، نزدیک کرد، افزود: این که امروز عده ای زمزمه مسموم مقابله با افراط گرایی سر می دهند، چراغ سبز نشان دادن به امریکاست.
وی خطاب به مدعیان این شعار تأکید کرد: این حرف شما بدین معنا است که ایستادگی ملت و رهبر شجاع، حکیم و قهرمان ساز انقلاب در برابر استکبار و به زانو نشاندن آن، افراط گرایی است. شما در فتنه۸۸ عده ای مزدور امریکا و انگلیس را به خیابان ها ریختید که به رهبر معظم انقلاب، جسارت کنند امروز هم دنبال همان هدف هستید.
امام جمعه مشهد با بیان این که فتنه گران همیشه جان و دلدادگی مردم نسبت به ولایت ورهبری را نادیده گرفته و رسوا می شوند، گفت: شما مردم در سال های پس از انقلاب و به ویژه فتنه۸۸، به خوبی ثابت کردید که اهل کوفه نیستید، در انتخابات پیش رو نیز نشان خواهید داد بیش از ۵۰ میلیون قهرمان سپر سترگ ولایت به عنوان ستون خیمه نظام هستند.
آیت الله علم الهدی در ادامه، عشق و ارادت و وفاداری مردم به ولایت و ارزش های اسلام و انقلاب را سبب عزت دنیا و آخرت دانست و افزود: امروز حتی برای آمریکا هم لابی صهیونیستی تصمیم می گیرد و تنها مردمی در دنیا که خود برای خود تصمیم می گیرند شما هستید.
استخفاف نمازجمعه سبب نفرین پیامبر(ص) است
وی در خطبه نخست نماز جمعه در تفسیر آیه نهم سوره جمعه و اهمیت حضور در نماز جمعه ابراز داشت: پیامبر اکرم(ص) می فرمایند «هر که نماز جمعه را چه در دوران زندگی من و چه بعد از آن تا روز قیامت، از روی انکار یا استخفاف ترک کند، خدا هیچ گاه فلاکت او را درست نکند، به او برکت ندهد و نماز، روزه و انفاقش مورد قبول نباشد مگر آن که توبه کند».
امام جمعه مشهد خطاب به مسؤولان، معمتمدان و چهره های برجسته یادآور شد: اگر حضور نیافتن در نماز جمعه از روی بی اعتنایی باشد سبب استخفاف نماز شده و در این صورت مشمول این روایت پیامبر اکرم(ص) خواهید شد.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 8