نشست آموزشی عفاف و حجاب برگزار شد.

دبیر اتاق فکر تبلیغ

حجت الاسلام مشیری

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان با اشاره به برگزاری نشستی آموزشی با عنوان عفاف و حجاب برای نخبگان تبلیغ، از ادامه این روند و برگزاری این گونه نشست ها از سوی اتاق فکر تبلیغ خبر داد.

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق فکر تبلیغ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد در تشریح برنامه های اتاق فکر تبلیغ گفت: نشست آموزشی عفاف و حجاب ویژه نخبگان تبلیغی از سوی اتاق فکر تبلیغ برگزار شد که با حضور مدیر مرکز ملی عفاف و حجاب همراه بوده و مورد استقبال چشم گیر طلاب برادر و خواهر قرار گرفت.

دبیر اتاق فکر تبلیغ بیان داشت: در این نشست مبلغان با آسیب های رواج بدحجابی و روش های ترویج آن از سوی دشمنان اسلام آشنا شده و در ادامه روش تقابل با این گونه آسیب ها و راهکارهای مقابله با ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه را به صورت مؤثر و اصولی فرا می گیرند.

حجت الاسلام مشیری در ادامه افزود: ارائه مدل های نوین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب  در جامعه و بررسی برترین روش های ذکر لسانی، راهکارهای تغییر فرهنگی در جامعه به سمت ارزش گرایی و رواج عفاف و حجاب، معرفی نرم افزار و آثار علمی در عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، بررسی آثار سبک زندگی غربی بر ترویج بدحجابی و مواردی دیگر همه از موضوعات این گونه نشست ها است.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان ابراز داشت: این نشست ها از این پس به صورت کاربردی ویژه نخبگان برگزار می شود و موضوعاتی همچون، خانواده آسمانی، تربیت فرزند، مدیریت بر خود و عزت نفس، مهارت های قبل و بعد ازدواج، مناظره و پرسش و پاسخ، فرق و ادیان و روش های تبلیغ موفق پی گرفته می شود./






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 2