مستند برکت شهر , زندگی آیت ا… زنجانی

مستند برکت شهر به بررسی ابعاد شخصیت والای حضرت آیت ا… زنجانی اعم از زندگی و فعالیت های علمی، اجتماعی ، سیاسی و تأثیرگذاری اجتماعی خدمات ایشان در جامعه می پردازد.
 این مستند  با هدف ارتقاء آگاهی مخاطبان در  ۴ قسمت ۲۵ دقیقه ای و در شبکه استانی سیمای خراسان رضوی تهیه شده است.

این مجموعه مستند شامل زندگی فردی و خانوادگی و مراحل تحصیل ایشان در شهرهای زنجان، قم و مشهد است. فرایند معرفی شخصیت علمی ایشان اعم از تحصیلات حوزوی، دانشگاهی و ادبی و بحث های مرتبط با ادبیات، شعر و دروس مثنوی ایشان از دیگر ابعاد شخصیت این عالم بزرگوار است که در این مستند بررسی شده است. همچنین معرفی شخصیت ایشان در حوزه مسائل اجتماعی، حضور در بین مردم و فعالیت های ایشان در  انقلاب اسلامی در این مستند بررسی می شود.

در این مجموعه مستند از تصاویر و عکسهای آرشیوی ، صدای ایشان در دوران انقلاب و در محافل علمی و سخنرانی های ایشان استفاده شده است. همچنین مصاحبه با فرزندان، دوستان، شاگردان و دوستداران ایشان در این مستند آورده شده است. جذاب ترین بخش های این مجموعه تصاویر و صحبت های خود آیت ا… زنجانی در حضور دوستان و فعالیت های ایشان در منزل و حسینیه ایشان می باشد که زینت بخش این مجموعه است.

عوامل مستند برکت شهر عبارتند از: تهیه کننده: جواد قطمیری؛ کارگردانان: حجت احمدی زر و حسن جوشنی؛ صدابردار: حسن بلالی؛ تصویربردار: علی کاظمیان؛ تدوینگر: حسین اکبری.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 7