امام جمعه مشهد:سخنان مقام معظم رهبری ارشاد مستحبی نیست

 IMAGE634924909364843750امام جمعه مشهد گفت: سخنان مقام معظم رهبری ارشاد مستحبی نیست و فردی که سخنان ایشان را نمی‌پذیرد با ولایت فقیه زاویه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کرد: با توجه به آمارهای موجود حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بین ۳۰ تا ۷۰ درصد در خراسان‌رضوی نسبت به سال‌ گذشته افزایش یافته است

عضو اتاق فکر تبلیغ با اشاره به جنایت روس‌های تزاری گفت: این جنایت بزرگ که برنامه کینه‌توزانه آنها نسبت به دین مبین اسلام و پیامبر اسلام و اهل بیت ایشان بود به دست کافران روس وابسته به تزار در مشهد اجرا شد و از آن موقع مشخص شد که نقطه براندازی استکبار براندازی دین خداست.

آیت‌الله علم الهدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز خاطر نشان کرد: در سخنرانی رهبر معظم انقلاب سیاست خارجی و داخلی نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت مشخص تبیین گردید و به خوبی روشن شد که در هیچ زمانی نمی‌توان با آمریکا به تعامل رسید و طبق گفته امام راحل رابطه ایران با آمریکا رابطه گرگ و میش است و پس از ۳۴ سال امروز با همان قدرت رهبر انقلاب این فرمایش را تکرار کردند.

عضو اتاق فکر تبلیغ تاکید کرد: دولت آمریکا دشمنی با مشت آهنین است که برخی اوقات دستکشی مخملی به دست می‌کند و دولتمردان دروغگوی آن از یک طرف پیشنهاد مذاکره و از طرف دیگر تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران تصویب می‌کنند که این امر دوگانگی و دروغگویی آنها را ثابت می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: چگونه می‌توان پیشنهاد مذاکره را با وجود این تحریم‌ها پذیرفت و مطابق سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند تحریم‌های آمریکا برای تحت فشار قرار دادن قدرت اقتصادی مردم است که مردم را از آرمان‌های اصیل اسلامی و انقلابی خود به عقب‌نشینی بکشانند؛ قطعا مذاکره با این دولت جنایتکار بی‌فایده است.

آیت‌الله علم الهدی با اشاره به سیاست داخلی مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان و دولتمردان فرمودند که اختلاف نظرها را کنار بگذارید و در فضایی دوستانه مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنید؛ بنابراین مسئولان به جای به کار گرفتن استعداد خود در مچ‌گیری از یکدیگر مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند.

عضو اتاق فکر تبلیغ با بیان اینکه مقام معظم رهبری با محکوم کردن حوادث قم و مرقد حضرت امام خمینی (ره) اذعان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران به عنوان ستون خیمه نظام جمهوری اسلامی باید همان گونه که همه چیز خود را در راه خدمت به این نظام گمارده‌اند، خشم و احساسات خود را هم کنترل کرده و آن را در راه خدمت به مصالح کشور به‌کار گیرند.

امام جمعه مشهد با انتقاد از اظهار نظرهای برخی از نمایندگان مجلس تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری ارشاد مستحبی نیست و به نظر بنده با توجه به اینکه رهبر انقلاب استیضاح وزیر کار را اشتباه دانستند؛ فردی که این موضوع را قبول ندارد زاویه با ولایت فقیه دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی در ارتباط با موتورسواری بانوان گفت: بنده با حضور بانوان در عرصه ورزش مخالف نیستم ولی همچنان با حضور این قشر در مسابقه‌های بین المللی و ورزش در مکان‌های روباز مخالفم و ورزش زنان باید با حفظ حجاب و عفاف باشد و افرادی‌که موتورسواری بانوان را عنوان می‌کنند درصدد جذب آراء در انتخابات آینده هستند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 5