عضو هیئت امنای اتاق فکر تبلیغ و نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر تامل و ژرف اندیشی آحاد جامعه در آیات قرآن کریم و فراهم سازی زمینه بهره گیری همگان از آموزه های قرآنی تاکید کرد.

DSC00553حجت الاسلام ˈنصرالله پژمان فرعضو هیئت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسانˈ عصر پنجشنبه در مراسم گشایش سی و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه ها که در تالار نور مشهد برگزار شد، اظهار داشت: قرآن زبان مشترک همه انسانهاست که در اصل، کتاب فطرت نامیده می شود.

عضو اتاق فکر تبلیغ افزود: برخی می گویند که چگونه می توان کلامی مانند آیات قرآن ساخت در حالی که این کتاب به زبان عربی است.

عضو هیئت امنای اتاق فکر تبلیغ بیان کرد: اگر چه قرآن به زبان عربی است اما زبان این کتاب با فطرت انسانها درآمیخته و هیچ فردی قادر به گفتن کلمه ای مانند واژگان این کتاب آسمانی نیست.

او اظهار داشت: قرآن کریم با روح انسانها سخن می گوید و هیچ فردی در هیچ برهه ای از زمان نمی تواند خود را از این کتاب آسمانی جدا بداند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: قرآن کریم دریای بیکران از نکات گرانبهاست که ثروتی اندوخته برای همه انسانها دارد و هر کس به میزان درک خود از آن بهره می گیرد.

عضو اتاق فکر تبلیغ  افزود: هر چقدر بهره مندی افراد از قرآن کریم بیشتر باشد سعادت آنان در دنیا و آخرت افزون خواهد بود.

عضو هیئت امنای اتاق فکر تبلیغ تاکید کرد: باید انس و الفت با قرآن کریم از طفولیت آغاز شود و شیوه های جدید برای جذب نسل جوان به این کتاب آسمانی اتخاذ و به مرحله اجرا درآید.

سی و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از نوجوانان نخبه قرآنی خواهر و برادر به مدت یک هفته در مشهد آغاز بکار کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 14