آیت الله علم الهدی:اتاق فکر تبلیغ از نیازهای استان است و بنده از تصمیمات و اقدامات ان حمایت میکنم.

آیت علم الهدی در نشست اعضای اتاق فکر تبلیغ استان خراسان با ایشان ضمن تقدیر از این اقدام بر ضرورت آن تاکید فرموده و حمایت قاطع خود را از این تشکل روحانی و تبلیغی اعلام نمودند.ایشان بر تبلیغ تخصصی و تاثیر گذاری منبر تاکید نموده و با اشاره به سابقه حوزه خراسان در امر تبلیغ و پرورش خطبا و منبریهای توانمند بر لزوم تربیت مبلغان آگاه ،توانمند،فاضل و متعهد در حوزه خراسان تاکید کرده و آن را امری مغفول عنه دانستند.امام جمعه مشهد مقدس در این نشست از برنامه های اتاق فکر تبلیغ در سال  ۱۳۸۹ قدردانی کرده و ضمن ارائه رهنمودهایی رسما عضویت خود را در این اتاق فکر اعلام نمودند.در این جلسه برخی از اعضا نیز نظرات و دیدگاههای خود را با عضو شورای سیاست گذاری حوزه خراسان در میان نهادند.





یک نظر برای آیت الله علم الهدی:اتاق فکر تبلیغ از نیازهای استان است و بنده از تصمیمات و اقدامات ان حمایت میکنم.

  1. با درود و سلام به روان پاک همه انبیاء، اولیاء، شهداء، صدیقان و صالحین و درود بی پایان و بیکران به روان پاک و روح پرفتوح حضرت امام (س) و سلام به محضر رهبر معظم انقلاب و آرزوی توفیقات روزافزون برای همه خدمتگزاران ایران اسلامی

    به اطلاع می رساند با استعانت از خداوند متعال و در پرتو رهنمودهای حکیمانه و عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)،برای نخستین بار در دنیا، بر مبنای ایده ای که اینجانب برای فراهم آوردن فضایی مناسب جهت گردآوری انتقادات، پیشنهادات، ایده ها و نظرات جدید و سازنده تمامی هموطنان و به تبع آن تحلیل و رسیدگی آنها داشتم، اتاق فکر ملی رادر ششم تیرماه ۱۳۹۲ به طور آزمایشی راه اندازی نموده ام. امید است با همکاری و حمایت شما گرامیان و همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران، این اتاق بتواند دستاوردهاى بزرگ و درخشانی را در عرصه‌های مختلف براى ایران و ایرانی به ارمغان بیاورد. مطمئناً نظرات، انتقادات و یا پیشنهادات ارزشمند شما می تواند در بهبود فرایندهای عملیاتی و یا رفع مشکلات کمک نماید. لذا خواهشمند است بنده را در رسیدن به هدف متعالی مان که همان سربلندی و سرافرازی روزافزون ایران اسلامی است، یاری نمائید.صمیمانه دست همکاری شما را می‌فشارم ومنتظر انتقادات و پیشنهادات سازنده و ارزشمند شماهستم.
    ابوالفضل ظهوریان
    ۰۹۱۲۱۰۵۰۸۹۴
    آدرس اتاق فکر ملی: http://iran.hamyaree.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 13