هشدار آیت‌الله علم‌الهدی نسبت به انحراف در هویت مذهبی مشهد مقدس

IMAGE634924909364843750خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مسئولان شهری در مشهدمقدس باید بدانند که در صورت سکوت در مقابل انحراف هویت مذهبی مشهدمقدس به عنوان خائن محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین نیروگاه کوچک مقیاس شهری کشور که در منطقه گردشگری سپاد خراسان برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند شرکت سپاد خراسان در راستای لبیک به تاکیدها و سفارش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی اظهار کرد: راه‌اندازی این نیروگاه اقدام بسیار ارزشمندی در توسعه دانش بنیاد کشور و نظام جمهوری اسلامی است.

عضو اتاق فکر تبلیغ با اشاره به شرکت سپاد خراسان افزود: شرکت سپاد خراسان به عنوان نهادی اقتصادی متشکل از سرمایه‌گذارانی از جامعه رزمندگان و ایثارگران و مبتنی بر روحیه ایثار و شهادت، تاکنون فعالیت‌های ارزشمند بسیاری داشته است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: باید از این اقدام که در راستای توسعه اقتصادی سرمایه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران است، تقدیر شود؛ آنها با این اقدام بزرگترین رسالت خود را در راستا پیشرفت و تعالی فرهنگی جامعه شهری مشهد مقدس ایفا می‌کنند.

عضو اتاق فکر تبلیغ تصریح کرد: یکی از آسیب‌های فرهنگی که امروز در پایتخت معنوی ایران با آن روبه‌رو هستیم تغییر هویت مذهبی، عبادی و زیارتی شهر و سوق دادن آن به سمت شهری تجارتی و سیاحتی بوده که در واقع این امر بر هم زننده شخصیت فرهنگی و هویت فرهنگی شهر و وجود امام رضا(ع) است.

آیت‌الله علم‌الهدی متذکر شد: البته متاسفانه تاکنون اقدام مناسبی در راستا رفع و اصلاح این آسیب از سوی مسئولان مرتبط صورت نگرفته است.

وی در ادامه راه‌اندازی نخستین نیروگاه مقیاس کوچک شهری کشور را در منطقه سپاد را در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» عنوان کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این اقدام در حقیقت لبیک به مقام ولایت است؛ همانطور که این سرمایه‌گذاران در هشت سال دفاع مقدس به امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری لبیک گفته و حماسه آفریدند امروز هم شاهدیم که آنها در عرصه اقتصادی در حال حماسه آفرینی هستند و سرمایه خود را به سمت فعالیت‌های تولیدی هدایت می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود نسبت به تغییر هویت مذهبی و زیارتی مشهد مقدس هشدار داد و خاطرنشان کرد: بنده از تغییر هویت عبادی و زیارتی مشهد مقدس بسیار تاسف می‌خورم و این عمل را آسیب فرهنگی شهر عنوان می‌کنم.

عضو اتاق فکر تبلیغ تاکید کرد: مسئولان شهری مشهد مقدس بدانند اگر در مقابل این انحراف هویتی مذهبی سکوت کنند قطعا خائن محسوب می‌شوند؛ بنابراین امیدواریم مسئولان در مدیریت شهری نسبت به این موضوع‌ها توجه لازم را داشته و از این آسیب‌ها پیشگیری کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 2 =