در ایام نوروز شهادت حضرت زهرا (س) به حاشیه نرود

در ایام  نوروز شهادت حضرت زهرا (س) به حاشیه نرود قائم مقام تولیت آستان مقدس قم گفت:باید تمام محبان اهل بیت (ع) با همکاری و استفاده از رسانه های مختلف، تلاش کنندکه در تعطیلات عید کم توجهی به ایام شهادت حضرت فاطمه (س) نشود.

 حجت الاسلام والمسلمین حسین نژاد در نشست مشترک مدیران و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آستان مقدس قم با بیان این که حضرت معصومه (س) شهیده هجرت در مسیر ولایت بودند اظهار داشت:تشکیل حوزه های علمیه و نشر فرهنگ اسلام ناب و انقلاب به سراسر کشور از  قم از برکات وجود  آن حضرت است.

وی  افزود: این که بانویی با مشقت های زیاد، برای زیارت برادر از مدینه به سمت خراسان حرکت می کند و به گونه ای مسیر را انتخاب مینماید که وارد قم می شوند، امری حساب شده بود که امروز می توان به فلسفه وجودی این حرکت پی برد.

نایب التولیت آستان مقدس قم، جایگاه حضرت معصومه( سلام الله علیها )در قم را نشان دهنده جایگاه زن در جامعه اسلامی دانست و گفت: بسیاری از اندیشمندان و بزرگان مسلمان و حتی غیر مسلمان با حضور در این آستان، جایگاه حضرت معصومه (سلام الله علیها) را مشاهده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین نژاد در پایان با اشاره به قرار گرفتن ایام فاطمیه در تعطیلات عید نوروز گفت: باید تمام فرهنگ دوستان و محبان اهل بیت علهیم السلام با همکاری هم و استفاده از رسانه های مختلف، کاری کنند که تعطیلات عید موجب کم توجهی به ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها نشود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 7 =