هشدار نسبت به فعالیت بهائیت در خراسان جنوبی

هشدار نسبت به فعالیت بهائیت در خراسان جنوبی

معاون تبلیغ حوزه‌ علمیه استان خراسان جنوبی نسبت به تبلیغ فرقه‌های انحرافی در مناطق محروم و مرزی این استان هشدار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین درالدین عارفی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه، با انتقاد از کمبود روحانی در مناطق مرزی کشور و از طرفی فعالیت ادیان دیگر در این مناطق، اظهارداشت: امروز مناطق مرزی کشور به شدت آسیب پذیر بوده و نیازمند حضور روحانیت است.

وی با بیان این که استان خراسان جنوبی از استان های محروم می باشدکه نیازمند اهتمام ویژه مسئولین است، افزود: امروز وهابیت و بهاییت به شدت در این استان مشغول فعالیت و ترویج افکار ضاله هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان جنوبی، خلاء وجود روحانیت شیعه را عامل اصلی گسترش این فرقه ها دانسته و گفت: به دلیل کمبود روحانی و از طرفی نیاز مردم به یادگیری احکام اسلامی، فرصت برای فرقه‌‌های انحرافی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی نیز به عاملی در گرایش برخی افراد جاهل به فرقه‌های انحرافی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی با هشدار نسبت به فعالیت های وهابیت و بهاییت در خراسان جنوبی، یادآور شد: این مسئله در سایه کم توجهی و غفلت در حال وقوع است و حتی در یک مورد گروهی از بهاییون توانستند با اخذ مجوز مشغول کار و فعالیت شوند؛ البته بنده به عنوان یکی از سربازان حوزه و انقلاب این مورد را با مدارک مستند گوشزد کرده ام.

وی در پایان از طلاب بیرجندی که برای تحصیل به دیگر استان ها چون قم رفته اند خواست تا به دیار خویش بازگشته و رسالت دینی خود را با توجه به نیاز شدید به حضور آنها، انجام دهند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 9 =