رییس جامعه المصطفی العالمیه مشهد: هتاکی‌های غرب علیه مقدسات مسلمانان نتیجه عکس داده است

IMAGE634982619407656250عضو اتاق فکر تبلیغ گفت: اقدامات توهین آمیز غرب علیه مقدسات مسلمانان٬ اسلام شناسی را به دغدغه مهم مردم و جوامع علمی آن تبدیل کرده است.
  حجت الاسلام محمدحسین مهدوی مهر٬ رییس جامعه المصطفی العالمیه واحد مشهد، امروز در همایش ملی « پیام آور رحمت» که در تالار نور برگزار شد٬ با اشاره به آیه شریفه «و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین»٬ اظهار داشت: پیامبرگرامی اسلام(ص)٬ نماد رحمت نه فقط برای مؤمنان به ادیان الهی بلکه برای همه جهانیان است.

 عضو اتاق فکر تبلیغ افزود: امروز دشمنان اسلام٬ اخلاق و معنویت با اقدامات توهین آمیز خود در پی نفی جایگاه والای پیامبر(ص) هستند که همه اینها در عین تلاش برای تحریک عواطف مسلمانان و پیشروی اسلام٬ به منظور عادی سازی هتک حرمت و جسارت به معصومین(ع) انجام می شود تا در پی آن٬ زمینه طرح شبهات و زیر سؤال بردن شخصیت والای اهل بیت(ع) فراهم شود.

حجت الاسلام مهدوی مهر با تأکید بر ضرورت هوشیاری و مقابله عالمانه هرچه بیشتر از سوی مسلمانان٬ اظهار داشت: این هجمه ها در حالی صورت می گیرد که ما هیچ گاه به پیامبران سایر ادیان الهی توهین نکرده ایم چرا که در تعالیم اسلام از این کار نهی شده ایم.

رییس جامعه المصطفی العالمیه مشهد٬همه شرکت کنندگان در فراخوان مقاله این همایش را سربازان مقابله کننده با توهین های غیرانسانی غرب دانست و گفت: غربی‌ها توجه ندارند که چراغی که از سوی خداوند متعال برافروخته باشد خاموش شدنی نیست و هر که درصدد این کار برآید ریشه خودش را سوزانده است.

عضو اتاق فکر تبلیغ افزود: به عنوان مثال تا همین چند سال پیش نمی شد با یک جوان اروپایی یا امریکایی دو کلمه از دین صحبت کرد؛ اما امروز و با توجه به رویکرد شتابزده غرب در حرکت به سوی بی دینی و توهین به مقدسات دینی٬ اغلب مراکز علمی و توده مردم مشتاق شده اند در مورد اسلام و قرآن شناخت پیدا کنند و این مسإله به دغدغه ای جدی برای آنان تبدیل شده است.

حجت الاسلام مهدوی مهر در ادامه با اشاره به تلاش های استکبار جهانی برای رویارویی هرچه بیشتر شیعه و سنی در جوامع اسلامی٬ تصریح کرد: افرادی که در این اقدامات مشارکت دارند٬ مزدوران غرب هستند که خود نه به شیعه و نه به اهل سنت اعتقادی ندارند و تنها کاهش جمعیت مسلمانان برایشان هدف است. بنابراین باید توجه داشته باشیم که بازیگر صحنه دشمن در این عرصه قرار نگیریم.

وی در پایان به قرائت پیام حجت الاسلام اعرافی٬ رییس جامعه المصطفی العالمیه٬ به این همایش پرداخت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 6