حرمت ایام فاطمیه در ایام نوروز حفظ شود

امام جمعه چناران با تبریک پیشاپیش عید باستانی تاکید کرد: با توجه به هم‌زمانی ایام فاطمیه اول با نوروز۹۲ صدا و سیما و همه آحاد ملت شریف ایران حرمت ایام فاطمیه را نگه دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تاجی، امام جمعه چناران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز به همه هموطنان عزیز ایرانی گفت: با توجه به اینکه عید سعید باستانی نوروز ریشه در فرهنگ و تمدن ملت ایران دارد و یکی از بهترین آداب ورسوم بشری در قبل از ظهور اسلام است بسیاری از سنت‌های حسنه آن را اسلام تأیید نموده است. از طرف دیگر از افتخارات بزرگ ملت ایران پذیرش اسلام با آغوش باز و ارادت ویژه آن‌ها به عترت پیغمبر (ص) وائمه طاهرین (ع) است.

عضواتاق فکر تبلیغ  تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام ملت ایران ثابت کرد که هیچگاه هیچ چیزی را با ولایت و محبت اهل بیت(ع) عوض نمی‌کند و مردم ایران اعتقاد دارند که کشور ایران مورد توجه ویژه اهل بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تاجی گفت: عشق، شور و محبت ملت ایران به اهل‌‌بیت (ع) و خاندان عصمت وطهارت باعث استقامت و پایداری و شکست‌ناپذیری آ‌ن‌ها در مقابل تهدیدها و تحریم‌های دشمنان بوده است.

امام جمعه چناران با توجه به هم زمانی ایام فاطمیه اول با نوروز۹۲ گفت: مردم مؤمن، ولایی و متدین ایران با احترامی که برای اهل بیت (ع) و در رأس آن‌ها حضرت فاطمه (سلام الله علیها) که محور و اصل این خانواده است قائل هستند و حرمت ایام فاطمیه را حفظ خواهند کرد .

عضواتاق فکر تبلیغ  با اشاره به اینکه اعمال شیعیان در هر هفته به محضر امام زمان (عج) عرضه می‌شود افزود: طوری عمل کنیم که رضایت امام زمان (عج) را جلب کنیم و عید واقعی ما در روزی است که امام زمان(عج) از ما راضی باشد.

امام جمعه چناران همچنین از صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواست در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) سعی شود برنامه‌ها در راستای شهادت حضرت زهرا(س) باشد و حرمت فاطمیه حفظ شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 9