آیت‌الله علم‌الهدی:لائیک‌ها در انتخابات ایران جایی ندارند / سرمایه‌گذاری دشمن روی عوامل نفوذی

امام جمعه مشهد با بیان اینکه جریان‌های لائیک‌ در انتخابات ایران جایی ندارند گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که عوامل خود را در نظام نفوذ دهند و برای نیل به هدف خود چشم امید به انتخابات آینده دوخته‌اند.

خبرگزاری فارس: لائیک‌ها در انتخابات ایران جایی ندارند / سرمایه‌گذاری دشمن روی عوامل نفوذی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم رضوی افزود: نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تکلیف مضاعف برای همه مردم و مسئولان قوای سه‌گانه ایجاد کرده است.

وی گفت: با وجود این توطئه‌ها، مردم ایران با بصیرت و حضور گسترده در عرصه انتخابات بار دیگر به دشمنان ثابت خواهند کرد که جریانهای لائیک و سرسپرده در عرصه‌های سیاست و انتخابات کشورمان جایی ندارند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم باید با افزایش بصیرت و تبعیت از منویات ولی فقیه بیش از پیش در عرصه های دفاع از آرمان‌های نظام حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: محتوای اصلی نظام جمهوری اسلامی دینی بودن است و آنان بایستی برای افزایش مصادیق دینی و اسلامی در فعالیت‌های بخش‌های مختلف جامعه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

علم‌الهدی اظهارداشت : دشمنان در بخش اقتصادی با افزایش تحریم‌ها معیشت مردم را مورد هدف قرار داده تا از این طریق مردم را نسبت به نظام ناامید کنند و رغبت آنان را به حضور در عرصه‌های دفاع از آرمان‌های نظام کاهش دهند.

وی جلوگیری از صادرات کالاهای نفتی و غیر نفتی و ممانعت از ورود ارز حاصل از صادرات به کشورمان را از دیگر اقدامات خصمانه دشمنان دانست و گفت: ترفندها و تحریم‌های معاندان مردم را مستاصل نکرده و مصداق بارز آن افزایش سفرهای پر نشاط مردم در تعطیلات نوروزی است بلکه این دشمنان هستند که مستاصل و درمانده شده‌اند.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: مذاکرات ۱+۵ دسیسه دشمنان برای توجیه کردن جنایات و اقدام‌های خصمانه آنان علیه نظام جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: در شرایطی که عرصه‌های سیاسی و اقتصادی کشور و نظام جمهوری اسلامی مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته باید با عزم حماسی ترفندهای معاندان را خنثی کرد.

وی اظهار داشت:‌ دشمنان با توطئه‌های مختلف در عرصه سیاسی تلاش می کنند که با قطع کردن وابستگی مردم به نظام جمهوری اسلامی و تهی کردن آن از محتوای دینی آسیب‌پذیری نظام را افزایش دهد.

علم‌الهدی افزود: دشمنان تلاش می کنند که عوامل خود را در نظام نفوذ دهند و برای نیل به هدف خود چشم امید به انتخابات آینده دوخته‌اند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + 6 =