یحیی‌زاده بدون محافظ و با موتور تردد می‌کرد

سال ۸۷ خبرگزاری فارس در خبری بدون اینکه اسمی از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد بیاورد، نمونه‌هایی از ساده‌زیستی این نماینده را منتشر و خبر داده بود این نماینده استان یزد با موتور یاماهای مدل ۶۵ تردد می‌کند.
خبرگزاری فارس: یحیی‌زاده بدون محافظ و با موتور تردد می‌کرد 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، خبر سال ۸۷ خبرگزاری فارس درباره مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد که نیمه شب گذشته(دوشنبه شب) دار فانی را وداع گفت، بدین شرح است:

 

«نماینده‌ای که با موتورسیکلت رفت و آمد می‌کند

یکی از نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با موتور یاماهای مدل ۶۵ تردد می‌کند.

وی که ۲ دوره نماینده مجلس است برای دیدار با مردم و بازدید از روستاها از یک موتور «یاماها ۸۰» استفاده می کند که در سال ۱۳۷۲ آن را خریداری کرده است و در آن زمان نیز هشت سال از عمر این موتور گذشته بود.

وی که حوزه انتخابیه‌اش ۲ شهرستان را در برمی‌گیرد، در شهر خود با همین موتور سیکلت تردد می‌کند اما برای رفتن به شهر دوم حوزه انتخابیه اش که حدود ۸۰ کیلومتر فاصله دارد، با تاکسی و وسیله نقلیه عمومی رفت‌وآمد می‌کند.

دفتر کار این نماینده نیز توسط عده‌ای از خیرین به صورت رایگان در اختیار وی گذاشته شده است و هزینه‌ای از این بابت از مجلس دریافت نمی کند.

در مجلس هشتم که هر نماینده می‌تواند یک محافظ و یک راننده را به مجلس معرفی کند، وی تاکنون کسی را معرفی نکرده است.

این نماینده تاکنون از مجلس وامی دریافت نکرده و با وجود آنکه مجلس هشتم اخیرا وام ۱۰۰ میلیون تومانی به نمایندگان داده است، این وام را دریافت نکرده است.

وی در اوایل مجلس هفتم به مدت یک سال در مدرسه علمیه مروی زندگی می‌کرد».






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 4 =