امام جمعه چناران:دفاع از حق هسته‌ای خاکریز اول دفاع از سایر حقوق ملت است

 عضو اتاق فکر تبلیغ گفت: دفاع از حق هسته‌ای به مثابه خاکریز اول دفاع از سایر حقوق ملت است.

خبرگزاری فارس: دفاع از حق هسته‌ای خاکریز اول دفاع از سایر حقوق ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت الاسلام والمسلمین مظفر تاجی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته چناران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ۱+۵ در آلماتی گفت: اساس و رویکرد ایران در وارد شدن به مذاکره با ۱+۵ سه عنصر اقتدار،ابتکار و منطق بود و هر سه مورد نیز در طول این مذاکرات قدرت گفتمانی جمهوری اسلامی را نشان داد.

عضو اتاق فکر تبلیغ افزود: دفاع از حق هسته‌ای به مثابه خاکریز اول دفاع از سایر حقوق ملت است اگر در زمان جنگ از خرمشهر دفاع نمی‌شد چه بسا دشمن تهران را تصرف می‌کرد و امروز نیز انرژی هسته‌ای خاکریز اول دفاع از حقوق ملت در همه عرصه‌ها است.

وی ادامه داد: غرب در مقابل این منطق ایران جوابی نداشت و به همین علت صحنه مذاکره را ترک کرد.

امام جمعه چناران بیان داشت: انرژی هسته‌ای بهانه‌ای در دست غرب در فشار به ملت ایران است تا مردم ایران دست از اهداف و آرمان‌های خود بکشند اما ملت ایران هرگز از حقوق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

عضو اتاق فکر تبلیغ افزود: مشی سیاسی فاطمه (س) مشیی آگاهانه ،توام با بینش و بصیرت ،اندیشیده و حساب شده،انتخابی و گزینش شده و مبتنی بر ایمان و عقیده است.

امام جمعه چناران با اشاره به روز ارتش گفت: با نگاهی گذرا به تاریخ حماسه ساز انقلاب اسلامی در می‌یابیم که از لحظه نخست پیروزی انقلاب اسلامی ارتش و ارتشیان عشق ،علاقه و میل باطنی خود را به حرکت ستم سوز و طوفنده انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل ابراز داشته‌اند و در اثبات این معنا فداکاری‌ها و تلاش‌ها وایثارگری‌های بسیاری به خرج داده اند.

عضو اتاق فکر تبلیغ ادامه داد: گسستن از ر‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژیم فاسد و فاسق پهلوی و پیوستن به اقیانوس ملت،بیعت با امام امت، در هم شکستن توطئه‌های گوناگون دشمن به ویژه مقابله با ضد انقلاب،حضور گسترده،مستمر و چشمگیر چندین ساله در عرصه‌های حماسه و شرف،حراست و دفاع از مرزهای زمینی،هوایی، دریایی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،خود شاهدی بر این مدعا است.

تاجی به وقوع زلزله در شهر کاکی در استان بوشهر ضمن تسلیت به رهبر انقلاب و ملت ایران و بازماندگان این حادثه از نمازگزاران خواست کمک‌های خود را به این امر خداپسندانه اختصاص دهند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 2 =