مبلغان شاخصه‌های لازم ریاست جمهوری را برای مردم بیان کنند

 ne_l_140090 معاون تبلیغ حوزه های علمیه گفت:یکی از وظایف گروه‌های تبلیغی و مبلغان تلاش برای حضور حداکثری مردم است که با بیان شاخص‌های لازم برای ریاست جمهوری، مردم را نسبت به این امر مهم آگاهی ‌دهند. 

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نبوی در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای گروه‌های تبلیغی حوزه گفت: این نمایشگاه عرضه کننده فعالیت‌های گسترده تبلیغی از سوی  طلاب است که در نوع خود ارزشمند است .

وی با اشاره به حضور ۲۰ ساله خود در عرصه مدیریت فعالیت‌های تبلیغی اظهار داشت: فعالیت این گروه‌ها و ابتکارات و اقداماتی که انجام داده‌اند، جالب بوده و آنچه در فعالیت این گروه‌ها مهم است برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های تبلیغی از سوی خود طلاب است.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه درباره آثار مثبت این نمایشگاه  گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود مبلغان فعالیت‌های تبلیغی را ببینند و ممکن است از این فعالیت‌ها به ایده‌های جدید دست یابند؛ همچنین این گروه‌های تبلیغی نیز با ارائه کار خود با شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات و نظرات دیگر مبلغان، کاستی‌ها و نقاظ ضعف خود را پیدا کرده و ظرفیت‌های جدیدی را پیش روی خود پیدا می‌کنند.

وی درباره فعالیت‌های گروه‌های تبلیغی در عرصه پاسخ‌گویی به شبهاتی پیرامون مهدویت و نیز سلفی‌گری اظهار داشت: برخی از این گروه‌های تبلیغی در عرصه‌ فرقه‌ها کار می‌کنند و در کنار فعالیت در عرصه مجازی با حضور در مناطق مختلف و مورد نیاز اقدامات ارزشمندی در پاسخ‌گویی به شبهات موجود انجام می‌دهند  که البته ممکن است با جایگاه بایسته فاصله زیادی داشته باشند ولی اقدامات زیزبنایی و توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در ادامه به نقش مبلغان در روند برگزاری انتخابات سالم اظهار داشت: یکی از وظایف گروه‌هی تبلیغی و مبلغان تلاش برای حضور حداکثری مردم است آنان همچنین با بیان شاخص‌های لازم برای ریاست جمهوری که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است مردم را آگاهی داده تا انتخابی شایسته برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 11