رسانه ها در پرداختن به مهدویت سطحی نگر نباشند

    رییس دانشکده صدا و سیما (قم) تصریح کرد: رسانه های جمعی باید مراقب باشند که در پرداختن به موضوع مهدویت دچار سطحی نگری نشوند. دکتر کمال اکبری  با اشاره به مطلب فوق، ابراز داشت: با توجه به این که مساله مهدویت برای مردم یک موضوع پرکشش و پرمخاطب است، طبعاً ظرفیت های بسیاری برای برنامه سازی در این خصوص در صدا و سیما ، سینما و همچنین رسانه های مکتوب و مجازی وجود دارد که باید از آن به نحو احسن بهره برد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به الزامات رسانه ای در این خصوص، گفت: اگر این الزامات رعایت نشود، این احتمال وجود دارد که پرداختن به مساله مهدویت به عنوان مهم ترین فرصت تشیع در ساختن آینده ای روشن دچار انحراف و آفت هایی شود.

اکبری ادامه داد: بی شک یکی از آفت هایی که به ویژه در رسانه های مکتوب و نیز مجازی بیشتر احساس می شود ، بحث سطحی نگری است و حال آن که ما نیاز به کارهای عمقی در رابطه با مهدویت داریم.

وی با اشاره به رسالت سنگین فعالان رسانه ای به ویژه نویسندگان و خبرنگاران در این باره، افزود: متاسفانه بعضا مسایل حاشیه ای بر این موضوع سایه افکنده که خود یک آفت خطرناک به شمار می رود و حال آن که اهالی رسانه باید ضمن آن که خود عالم و بصیر باشند، بصیرت مهدوی را نیز در جامعه ترویج دهند.






اخبار مرتبط

  • آیت الله مکارم شیرازی:باید بر مشترکات بین ادیان تکیه کرد
  • دشمن حرم مطهر رضوی را مورد هجمه قرار داده است
  • توصیه های مهم آیت الله وحید خراسانی به حجاج
  • رژیم صهیونیستی دولت‌هایی را که به سمت روابط عادی‌سازی با آن رفتند استثمار می‌کند
  • مسئولین برای رفع گرانی ها اراده قوی داشته باشند
  • مسلمان واقعی با مسیحی‌ واقعی اختلافی ندارد/ می‌توانیم با جهان کار کنیم
  • درد مردم را بیان می کنیم؛ اما صدای ما به جایی نمی رسد
  • توجه به ظرفیت‌های درونی اسلحه تحریم را از کار می‌اندازد
  • یک نظر برای رسانه ها در پرداختن به مهدویت سطحی نگر نباشند

    1. محب زهرا گفت:

      سر راهت در انتظارم ….. برده هجرت صبر و قرارم …… جز ظهورت ای گل زهرا ….. به خدا حاجتی ندارم
      کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


    3 + 6 =