رسانه ها در پرداختن به مهدویت سطحی نگر نباشند

    رییس دانشکده صدا و سیما (قم) تصریح کرد: رسانه های جمعی باید مراقب باشند که در پرداختن به موضوع مهدویت دچار سطحی نگری نشوند. دکتر کمال اکبری  با اشاره به مطلب فوق، ابراز داشت: با توجه به این که مساله مهدویت برای مردم یک موضوع پرکشش و پرمخاطب است، طبعاً ظرفیت های بسیاری برای برنامه سازی در این خصوص در صدا و سیما ، سینما و همچنین رسانه های مکتوب و مجازی وجود دارد که باید از آن به نحو احسن بهره برد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به الزامات رسانه ای در این خصوص، گفت: اگر این الزامات رعایت نشود، این احتمال وجود دارد که پرداختن به مساله مهدویت به عنوان مهم ترین فرصت تشیع در ساختن آینده ای روشن دچار انحراف و آفت هایی شود.

اکبری ادامه داد: بی شک یکی از آفت هایی که به ویژه در رسانه های مکتوب و نیز مجازی بیشتر احساس می شود ، بحث سطحی نگری است و حال آن که ما نیاز به کارهای عمقی در رابطه با مهدویت داریم.

وی با اشاره به رسالت سنگین فعالان رسانه ای به ویژه نویسندگان و خبرنگاران در این باره، افزود: متاسفانه بعضا مسایل حاشیه ای بر این موضوع سایه افکنده که خود یک آفت خطرناک به شمار می رود و حال آن که اهالی رسانه باید ضمن آن که خود عالم و بصیر باشند، بصیرت مهدوی را نیز در جامعه ترویج دهند.






یک نظر برای رسانه ها در پرداختن به مهدویت سطحی نگر نباشند

  1. محب زهرا گفت:

    سر راهت در انتظارم ….. برده هجرت صبر و قرارم …… جز ظهورت ای گل زهرا ….. به خدا حاجتی ندارم
    کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = 11