اندیشمند مسیحی: فرهنگ شیعه فرهنگ اجتهاد و خلاقیت است

  ne_l_140090اندیشمند مسیحی گفت: فرهنگ شیعه فرهنگ اجتهاد، خلاقیت و ابداع است و فرهنگ حضرت مهدی (عج) از اسلام و مسیحیت جداناپذیر است.  آنتوا‌زاوو اندیشمند مسیحی عصر امروز سوم تیرماه در اختتامیه نهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با اشاره به فرهنگ مهدوی در سخنانی اظهار داشت: امروز صهیونیست‌ها تکفیری‌ها را برای ضربه زدن به لبنان و کشورهای اسلامی بسیج کرده و ما برای ایستادگی در برابر این تهاجمات نیازمند فرهنگ مهدوی هستیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدوی ما را به تربیت درست می‌رساند و باعث می‌شود درهای خود را به روی همه جهانیان باز کنیم خاطرنشان کرد: فرهنگ مهدوی مبیّن صلح و عدالت واقعی است و همه ادیان باید در چنین اجلاس‌هایی شرکت کنیم.

این اندیشمند مسیحی با بیان اینکه حضرت مهدی (عج) همه بشریت را نجات خواهد داد و ما همه برادر هستیم و مسلمانان و مسیحیان امت خدا هستند تصریح کرد: باید هویت فرهنگ مهدوی را حفظ کنیم.

آنتوازاوو با بیان اینکه فرهنگ شیعه فرهنگ اجتهاد، خلاقیت و ابداع است گفت: حضرت مهدی (عج) از اسلام و مسیحیت جداناپذیر است و مهدویت یک مکتب است و مدرسه‌ مهدوی مکتب هم‌زیستی،‌محبت و گفتگوست.

وی بیان داشت: مهدویت موجود یک جهاد در جهت ایجاد وحدت میان مسلمانان، مسیحیان و همه جوامع بشری‌ است.

این اندیشمند مسیحی با بیان اینکه حضرت مهدی (عج) می‌خواهد عدالت و صلح را در سراسر جهان ترویج دهد خاطرنشان کرد: ما مسیحیان طرفدار مهدویت هستیم و باید همه از عرب تا فارس و همه اقوام با فرهنگ مهدوی هماهنگ و یکپارچه باشند.

این روحانی مسیحی با بیان اینکه خصومت و خشونت در مکتب فرهنگ مهدوی جایی ندارد بیان داشت: باید اسلام را از اسارت اسلام‌نماهای تکفیری خارج کنیم و ما آنها را به گفتگو و وحدت دعوت می‌کنیم






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 14