تقدیر از چند عضو اتاق فکر تبلیغ توسط قائم مقام صدا و سیما

به گزارش  روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، در طلیعه ماه مبارک رمضان و ماه پر فیض شعبان از فعالان مذهبی و قرآنی استانی و کشوری در عرصه رسانه ملی شبکه پایتخت معنوی ایران اسلامی در محل مجتمع فرهنگی رضوان صداوسیمای خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد.

 در  این مراسم ازکارشناسان مذهبی و دانشمندان علوم دینی و مذهبی حجج اسلام محمد هادی عبدخدایی، جعفر اسلامی‌فر، مهدی واعظ‌موسوی، سید ابوالفضل طباطبایی، علی‌اصغر تقوی به عنوان چهره های خدوم و تأثیرگذار در عرصه مسائل دینی در رسانه ملی شبکه پایتخت معنوی ایران اسلامی تقدیر شد.

همچنین در ابتدای این مراسم از استاد فقاهت و حکمت، مرحوم حضرت آیت الله العظمی زنجانی(ره) در حضور اعضاء بیت ایشان قدردانی و با اهداء لوح ویژه ای برای یک عمر تلاش، مجاهدت، حکمت و الگوی تمام عیار ره پویای راه علم و معارف به خانواده ایشان، یاد و راه این عالم ربانی گرامی داشته شد. در این مراسم از مداح اهل بیت(ع) مرحوم حاج رضا انصاریان که عمری را در راه توسعه و گسترش معارف دینی اهل بیت تلاش کرده، تقدیر به عمل آمد و با اهداء لوح تقدیری به خانواده ایشان یاد و خاطره وی گرامی داشته شد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرانی  و قاریان و مداحان اهل بیت(ع)، محمدعلی خوش‌چهره، علی ملائکه، سید جعفر ماهرخسار، امیر عارف، رضا آتشبار و محمدجواد غفورزاده‌شفق و قاریان و فعالان قرآنی محمد جواد رجایی، محمد جواد پناهی طوسی، حمید شاکرنژاد، مهدی حسنی، کاظم نصراللهی، مهدی شجاع، سعید بیژنی اول، داوود خلوصی و رضا عابدین‌زاده تقدیر به عمل آمد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 8 =