حکومت اسلامی قدرت‌های استکباری را به زانو درآورده است

ایت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و عضوهئت امناء اتاق فکر تبلیغ

ایت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و عضوهئت امناء اتاق فکر تبلیغ

عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ  امروز شاهد آن هستیم که حکومت اسلامی در عرصه جهانی تحولات عظیمی را ایجاد کرد و قدرت‌های شیطانی و استکباری همچون امریکا را به زانو درآورده است.

 آیت‌الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد  و عضو هیئت امناء اتاق فکر تبلیغ در دیدار با اعضای اتاق فکر تبلیغ که امروز در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد با اشاره به لزوم تأثیر گذاری بر موضوعات نظام اظهار داشت: بعضی روحانیون و علما از عدم توجه نظام به آنان و دخالت ندادن آنان در تصمیم گیری‌ها گلایه دارند که البته باید گفت این گلایه‌ها به جا نیست.
عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ: روند پیگیری مسائل انقلاب و نظام، روندی طبیعی است که در جریان است اما وقتی برخی علما، نظام و انقلاب را از علما جدا می‌دانند، نباید انتظار مشورت و نظرخواهی از سوی نظام را داشته باشند.
عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ: کسانی که نگاه اخروی به بحث تبلیغ دارند قائل به این موضوع هستند که نگاه تبلیغی و عرصه جهانی آن باید از موضع حاکمیت دینی ارائه شود و امروز شاهد آن هستیم که حکومت اسلامی در عرصه جهانی تحولات عظیمی را ایجاد کرد و قدرت‌های شیطانی و استکباری همچون امریکا را به زانو درآورده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری به پیش نیازهای امر تبلیغ اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از تدوین نقشه راه، نیاز به برنامه‌ای برای انجام اهداف مد نظر هستیم.همه برنامه‌ها و طرح‌های ارائه شده توسط اتاق فکر تبلیغ جزء ضروریات این امر است اما پیش از آن، نیاز به مشخص کردن هدف تشکیل اتاق فکر، تنظیم مسائل، برنامه ریزی و تعیین سیستم عملیاتی است زیرا اگر به دنبال هر فکر سیستم عملیاتی تعریف نشده باشد هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.
امام جمعه مشهد و عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ ادامه داد: پس از برنامه ریزی و تنظیم اهداف، باید حوزه‌های فعالیت حوزه و روحانیت مشخص شود تا زمینه حضور در فضای مجازی و دیجیتال فراهم شود همان‌گونه که سازمان‌های دیگر نیز در این حوزه فعالیت‌هایی صورت داده‌اند اما پاسخ گوی نیاز جامعه نیست.
وی، یکی از اصلی ترین پایگاه های تبلیغی روحانیت را منبر دانست و ابراز داشت: اگر به این محور به خوبی پرداخته و حفظ شود، می‌توان با گسترش آن در جامعه، در حاشیه آن به انجام کارهای دیگری نیز پرداخت؛ همچنین با هماهنگی با سازمان تبلیغات و هیأت‌های مذهبی و شناسایی مساجد توانای شهر، علما این فرصت را شناخته و از آن برای انجام امور تبلیغی به خوبی استفاده خواهند کرد.
آیت‌الله علم الهدی به موضوع فرهنگ و نحوه فرهنگ‌سازی اشاره و تصریح کرد: انجام امور قهری با مسائل فرهنگی همچون موضوع حجاب، نه تنها تأثیر نخواهد داشت بلکه نتایج سوء نیز در پی دارد. علما و تصمیم سازان ابتدا باید بستر عملیاتی فکر را مشخص کرده و سپس آن را در اتاق فکر به کار گیرند.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 10