جولای, 2013

 

برخی تمایل ندارند ارزش‌ها در جامعه بیان شود/ به خاطر مشکلات اقتصادی احکام دینی رها نشو

آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: اگر بعضی اشخاص وجود داشته باشند که تمایل ندارند احکام و ارزش‌های اسلامی در جامعه بیان شود و یا این‌که عمل بر اساس آنها صورت گیرد و از بیان شعارهای اسلامی شرم دارند، نمی‌توان آنها را الگو و صاحب قدرت قرار داد.


رواج بدحجابی امید دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است

 نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روح پاک رفتاری این است که زن و مرد جامعه به گونه‏ای رفتار کنند که هیچ جاذبه‏ای برای نامحرم نداشته باشند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در سیزدهمین برنامه سحرگاهی شبکه استانی کرمان، گفت: زن حق ندارد زینتش را جز در پیش محارمش آشکار و یا به‏ گونه‏ای رفتار کند که نامحرم به او جذب شود.


موج فرهنگی تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه ایجاد شده است

مدیر مرکز ملی عفاف و حیا با بیان اینکه موج و حرکت‌های فرهنگی در جامعه، پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی به راه افتاده است، گفت: سبک زندگی اسلامی یعنی در این زندگی خدا از ما راضی باشد و ما در این زندگی به آرامش و کمال برسیم.


هنجارشکنان و بی‌عفت‌ها تندرو هستند نه آمران به معروف و ناهیان از منکر

عضو هیئت امناء اتاق فکرتبلیغ خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: برخی آمران به معروف و ناهیان از منکر را افراطی می‌نامند، اما مسئله این است که آمران به معروف و ناهیان از منکر افراطی هستند یا آن عده‌ای که در کوچه و خیابان بی‌عفتی کرده و گناه و هنجارشکنی می‌کنند؟


حجت الاسلام ماندگاری: علت بسیاری از طلاق ها بی حیایی است / زکات زیبایی، حیاء و عفت است نه خودنمایی

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه بسیاری از طلاق ها به دلیل بی حیایی و بی عفتی رخ می دهد، گفت: زکات و شکر نعمت زیبایی، خودنمایی و خودآرایی نیست بلکه رعایت عفت و حیاء است.


تأکید آیت الله موسوی جزایری بر اجرای طرح «عالم خانواده»

نماینده ولی فقیه در خوزستان جزایری خواستار اجرای طرحی با عنوان «عالم خانواده» و گفت: پزشک خانواده خوب است اما جامعه نیاز به طرح «عالم خانواده» نیز دارد و باید به این موضوع اهمیت دهیم.


افراد غرب زده سخن گفتن درباره تفکیک جنسیتی را مایه شرمساری می دانند

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد از برخی افراد غرب زده و خود باخته در مقابل فرهنگ منحط غرب که سخن گفتن درباره تفکیک جنسیتی را مایه شرمساری خود می دانند، اجرای این طرح را عامل ارتقای علمی دانشجویان ارزیابی کرد.


واکنش آیت الله سبحانی به تحریف حقایق تاریخی از سوی وهابیت

حضرت آیت‌الله سبحانی در جلسه تفسیر قرآن کریم در مدرسه حجتیه قم با تاکید بر این که وهابیان در معنای بدعت نیز بدعت گذاشته‌اند، نسبت به تحریف وقایع تاریخی از سوی این فرقه واکنش نشان داد.


آفت شناسی خدمت از منظر قرآن کریم / تفسیر قرآن در شب های قدر در اولویت قرار گیرد

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، گفت: در شب های قدر که قرآن در آن نازل شده است، نوای «الغوث الغوث» در مساجد طنین انداز می شود اما خود قرآن سهم اندکی در برنامه های این شب ها دارد.


تحریم‌ها نشان‌دهنده انزوای غرب در برابر استقلال‌ ملت ایران است

امام جمعه شهرستان عضواتاق فکرتبلیغ چناران گفت: تحریم‌ها نشان‌دهنده انزوای غرب در برابر استقلال‌ و آزادی ملت ایران است.  حجت‌الاسلام مظفر تاجی عضواتاق فکرتبلیغ ظهر امروز در خطبه‌های این هفته جمعه چناران اظهار داشت: از سیاست‌های سازش‌کارانه با آمریکا سرنوشت(مرسی) در مصر است که با این همه خوش خدمتی‌ها غرب باز هم او را تحمل نکرد، چون مرسی با نااسلام روی کار آمده بود و منتخب مردم و جریان اخوان‌المسلمین بود و همین هم برای آمریکا قابل تحمل نبود.


ضرورت تأسیس یک میلیون متر مکعب فضای اقامتی ارزان در منطقه ثامن مشهد

عضو اتاق فکرتبلیغ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نیاز به تأسیس یک میلیون متر مکعب فضای اقامتی ارزان در منطقه ثامن است.  حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی عضو اتاق فکرتبلیغ  ظهر امروز در نشستی با هدف آشنایی و ارتباط با اعضای جدید شورای شهر مشهد در حسینیه حجت‌المهدی این شهر اظهار کرد: شورای شهر باید به دنبال خلق فرصت‌های جدید شهری و شناسایی مزیت‌ها و ظرفیت‌های مشهد باشد و اگر غیر از این باشد شورا دچار روزمرگی می‌شود.


کتاب «آیات سیاسی قرآن» تفسیر آیت‌الله علم‌الهدی رونمایی شد

کتاب آیات سیاسی قرآن تالیف آیت‌الله سید احمد‌علم الهدی در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، رونمایی شد. عصر امروز مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه مشهد، مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسا‌ن‌رضوی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد و .. برگزار شد. در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه کتاب “آیات سیاسی قرآن” تالیف آیت‌الله سید احمد‌علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس رونمایی شد. همچنین در اینبیشتر بخوانید


نمایشگاه قرآن و عترت فقط یک ویترین نیست

عضو اتاق فکرتبلیغ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  گفت: به عقیده بنده برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان یک ضرورت به شمار می‌رود و این کار یک اقدام فانتزی و ویترینی نیست.


قرآن منهای عترت جریانی بدون کاربرد است / نمایشگاه قرآن نماد توسعه فرهنگی جامع قرآن است

عضو مجلس خبرگان رهبری  و عضو هیئت امناء اتاق فکر تبلیغ با بیان اینکه نمایشگاه قرآن، نماد توسعه فرهنگی جامعه قرآنی است، گفت: قرآن منهای عترت جریانی بدون کاربرد است.    آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی  عضو هیئت امناء اتاق فکر تبلیغ در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: قرآن کریم بر پایدارسازی زندگی اجتماعی نقش موثری دارد.


همایش سبک زندگی اسلامی در مشهد برگزار می شود

مسئول بخش سبک زندگی هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد از برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در این نمایشگاه خبر داد.