رواج بدحجابی امید دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است

IMAGE634859936800937500 نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روح پاک رفتاری این است که زن و مرد جامعه به گونه‏ای رفتار کنند که هیچ جاذبه‏ای برای نامحرم نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در سیزدهمین برنامه سحرگاهی شبکه استانی کرمان، گفت: زن حق ندارد زینتش را جز در پیش محارمش آشکار و یا به‏ گونه‏ای رفتار کند که نامحرم به او جذب شود.

وی در ادامه ابراز داشت: یکی از امیدهای دشمن برای نابودی ایران اسلامی رواج بد‏حجابی در جامعه است که در جنگ نرم بر علیه کشور ما نقش بمباران را دارد.

آیت الله خاتمی با بیان این که آواز خوانی زن برای نامحرم حرام است، تصریح کرد: این فرقی نمی‏کند که در مجلس گناه باشد یا در جلسات مولودی و امثال آن؛ در هر صورت اگر صدای او را نامحرم بشنود کار حرامی مرتکب شده است.

وی با اشاره به حرمت نگاه کردن زنان به بدن عریان یا نیمه عریان مردان در عرصه ورزش، گفت: این از مواردی است که زمینه ساز برای گناه است و باید از آن اجتناب شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نگاه اسلام به اشتغال بانوان نگاه مثبتی است، گفت: در بعضی از موارد واجب است از خانم‏ها در کارها استفاده شود به خصوص در اموری که مربوط به زنان است.

وی با اشاره به ضرورت حضور زنان در فعالیت‏های جامعه، گفت: جامعه باید به این سمت برود که زنان متخصص در امور مربوط به بانوان فراوان باشند تا در کارهایی همانند طبابت برای خانم‏ها نیازی به آقایان نباشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما باید معلمین مدارس دخترانه را از بین خانم‏ها انتخاب کنیم و نباید مدرسه دخترانه معلم آقا داشته باشد.

وی در پایان گفت: البته این نوع مشاغل نیاز به آموزش دارد و این بخش از جامعه اسلامی نیاز به حضور پر رنگ خانم‏های متخصص دارد






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 5