۳۰درصد کابینه رای اعتماد نمی گیرند/ مجلس در برابر حامیان فتنه کوتاه نمی‌آید

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر،رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی و عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر،رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی و عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ

با بیان این که حدود ۳۰ درصد کابینه پیشنهادی رییس جمهور از سوی نمایندگان مردم نمره قبولی نخواهند گرفت،‌ تاکید کرد که مجلس در برابر حامیان و ساکتین فتنه کوتاه نخواهد آمد.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر عضو هیئت امناء اتاق فکر تبلیغ و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مطمئنا چند نفری از کابینه معرفی شده به مجلس رد خواهند شد، اظهار داشت: حتی اگر نمایندگان مردم برای پذیرش کابینه تخفیف قائل شوند و کمی شاخصه های خود را تنزل دهند باز هم تعدادی رد خواهند شد.
وی با پیش بینی این که حدود ۳۰ درصد از این افراد وارد کابینه نخواهند شد، افزود: متأسفانه وزن برخی افراد معرفی شده برای وزارتخانه ضعیف است.
عضو هیئت امناء اتاق فکر تبلیغ  و نماینده مشهد در مورد تناسب تخصص ها و پست های پیشنهادی، گفت: برخی از افرادی که با آنها مواجه شدیم در رشته مورد نظر تخصص ندارند مثلا فردی رشته اش عمران بوده اما برای یک وزارتخانه غیر مرتبط معرفی شده است؛ کسانی هستند که در سابقه خود هیچ نوع فعالیتی در حوزه وزارتخانه پیشنهادی نداشته اند.
حجت الاسلام پژمان فر و عضو هیئت امناء اتاق فکر تبلیغ  یکی از نقاط ضعف کابینه پیشنهادی را داشتن میانگین سنی بالا عنوان کرد و ابراز داشت: میانگین سنی این افراد حدود ۵۷ الی ۵۹ سال است و قطعا با شرایط جسمانی خود نمی توانند آن پیگیری ها، دوندگی ها و حضور فعالی که در دولت نهم و دهم شاهد بودیم را ادامه دهند؛ طبیعتا مردم ما انتظارشان حضور کاملا فعال در عرصه وزارتخانه است.
عضو هیئت امناء اتاق فکر تبلیغ  در تشریح شاخصه هایی که نمایندگان برای دادن رأی اعتماد به وزرا در نظر دارند، گفت: عدم ورود افراد در فتنه ۸۸ یکی از ملاک ها است؛ پست وزارت جایگاه مهمی است که به افراد واگذار می شود بنابراین ما به عنوان نمایندگان مردم در این زمینه به کسی اعتماد می کنیم که رفتار خیانت آمیز از آنها سر نزده باشد.
نماینده مردم مشهد مقدس در خانه ملت  وعضو هیئت امناء اتاق فکر تبلیغ  ادامه داد: نمایندگان مجلس در مقابل کسانی که در سال ۸۸ فتنه کردند و یا در برابر این خیانت بزرگی که بر نظام روا داشته شد سکوت کردند، کوتاه نخواهند آمد و این افراد به عنوان گزینه هایی که می خواهند وارد عرصه وزارت شوند نمره قبولی نخواهند گرفت.
حجت الاسلام پژمان فر  عضو هیئت امناء اتاق فکر تبلیغ  گفت: توانمندی افراد در ارتباط با حوزه وزارت خود، توانمندی عواملی که می خواهند در اجرای کار به کار گیری کنند و صلاحیت عمومی افراد از دیگر شاخصه های مهمی است که در مجلس بررسی می شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 1 =