آیت الله حسینی بوشهری: حیات نکبت بار وهابیت مالامال از جنایت های هتاکانه است

  مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط فرقه ضاله وهابیت، ابراز داشت: تاریخ حیات نکبت بار این فرقه ضاله مالامال است از این گونه اقدامات زشت و هتاکانه که نمونه آن ها را می توان در قبرستان بقیع و کربلای معلی مشاهده کرد.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت جنایتکار، اظهار داشت: حادثه ای که موجب تخریب بقاع متبرکه ائمه معصومین(ع) در قبرستان بقیع شد، اقدامی هتاکانه علیه رسول خدا و فرزندان نبی مکرم اسلام بود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه وهابیون با دیدگاه متحجرانه خود تمام مسائل را با دیدگاه کفر و شرک نگاه می کنند، تصریح کرد: تاریخ حیات نکبت بار این فرقه ضاله مالامال است از این گونه اقدامات زشت و هتاکانه که نمونه آن ها را می توان در قبرستان بقیع و در کربلای معلی مشاهده کرد.

*حکام عربستان، مانع بازسازی قبور ائمه بقیع اند

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به تخریب هایی که از سوی وهابیت در اماکن زیارتی عراق صورت گرفت، اظهار داشت: ویرانگری ها و تخریب های بقاع متبرکه به همت محبان و دلدادگان مکتب اهلبیت(ع) بازسازی شد، اما متاسفانه تاکنون با مخالفت حکام عربستانی متدینین و مومنین نتوانستند گنبد و بارگاه قبور مطهر ائمه(ع) بقیع را بازسازی کنند.

*وهابیت بلای جان اسلام است

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر این که امروز وهابیت خبیث با عنوان اسلام و مسلمانی دست به اقداماتی می زند که بلای جان اسلام است، تصریح کرد: اقدامات وحشیانه و زشتی را که در سوریه و دیگر نقاط جهان توسط وهابیت جنایتکار صورت گرفته نشان از خلاف تفکرات اسلامی دارد.

*علمای اسلام به روشنگری کنند

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که مهم ترین راهکار برای مقابله با نفوذ فرقه ضاله وهابیت در جهان اسلام را چه می دانید، اظهار داشت: علمای امت اسلامی باید در سایه وحدت با روشنگری ها به مقابله با اقدامات وهابیت جنایتکار بپردازد و اسلام واقعی را به دنیا معرفی کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با ابراز تاسف از اینکه تعدادی از جوانان مسلمان با پیروی از افکار متحجرانه وهابیت پلید دست به اقدامات ناصوابی می زنند، ابراز داشت: با این دیدگاه وهابیت مبنی بر اینکه کسی با مسلمان کشی به بهشت می رود، بدترین جنایات جهانی شکل گرفته و چهره اسلام را در دنیا، زشت و خشن جلوه داده اند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 8