القاعده حکم ارتداد و قتل پادشاه عربستان را صادر کرد

پادشاه عربستان و جورج بوش
  گروهک تروریستی القاعده، پادشاه، ولی عهد و وزیر کشور عربستان را مرتد خواند و قتل آنان را واجب اعلام کرد.

 قاسم الریمی معروف به ابوهریره، یکی از رهبران گروهک تروریستی القاعده در فایلی صوتی که روز گذشته در اینترنت منتشر شد عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان، ولی عهد، وزیر کشور را مرتد خواند و قتل آنان را واجب اعلام کرد.
در این فایل صوتی هفت دقیقه ای آمده است: به حکام آل سعود هشدار می دهم که دشمنی با یهود و نصارا نمی تواند ما را از شما غافل سازد، لهو و لعب و فسق شما نیز نمی تواند یاد ما را از خاطرتان پاک سازد.
الریمی افزود: ای حکام آل سعود، از خداوند می خواهم که کمر شما را بشکند، شما را متفرق کند، ملک شما را از هم پراکنده سازد و آثار شما را از بین ببرد تا عبرتی برای دیگران باشید.
ابوهریره در این نوار صوتی اشاره کرد که مقامات سعودی در ۵ فوریه گروهی از زنان را که در مقابل وزارت کشور برای آزادی شوهران و فرزندانشان تجمع کرده بودند را بازداشت کرده اند و اظهار داشت: این بانوان را به بهانه دیدار با معاون جنایتکار وزیر کشور سوار بر اتوبوس کردند، ولی آنان را به مدت ۱۰ روز زندانی کردند. آیا اطرافیان آل سعود بنده دینار و درهم هستند.
این در حالی است که بسیاری معتقدند منبع فکری القاعده تعالیم وهابیت است و عربستان سعودی به نوعی مامن و ماوای سلفی گری و افراطی گری القاعده محسوب می شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 7