ملت ایران خوی استکباری آمریکا را با گوشت، پوست و استخوان خود حس کرده است

 نماینده مردم مشهد وعضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ در مجلس تلاش عده ای برای کمرنگ جلوه دادن اهمیت استکبار ستیزی ملت را، توهمات ساده لوحانه توصیف کرد و خطاب به آنان، گفت: مبادا برای تطهیر جریان استکبار جایگاه داخلی خود را بیش از این از دست بدهید.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، نماینده مردم مشهد در مجلس شواری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت سالروز ۱۳ آبان، با اشاره به فعالیت برخی برای کم اهمیت جلوه دادن شعار«مرگ بر آمریکا»، اظهار داشت: عده ای می خواهند این توهم خود را به مردم سرایت دهند که ما در ارتباط با آمریکا منافعی داریم و حقوق ما در این ارتباط تضییع نخواهد شد.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ افزود: مردم ما به راحتی این قضیه را نمی پذیرند و واکنش نشان می دهند؛ آنهایی که این توهمات ساده لوحانه را دارند بهتر است در مقابل این واقعیتی که مردم به آن اعتقاد دارند نایستند تا به خاطر تطهیر کردن جریان منحوس استکبار بیش از این موقعیت خود را در داخل کشور از دست ندهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر این که ملت ما خوی استکباری آمریکا را با پوست، گوشت و استخوان خود حس کرده اند، گفت: از سال ۴۲ که امام(ره) مبارزه با رژیم شاهنشاهی را آغاز کرد در کنار آن مبارزه با آمریکا و اسراییل را نیز در برنامه خود به عنوان مهم ترین فاکتورها در نظر گرفت و این مسأله را به عنوان یکی از اهداف اساسی انقلاب اسلامی مطرح کرد.

حجت الاسلام پژمان فر در تشریح علت بی اعتمادی ملت ایران نسبت به آمریکایی ها، ابراز داشت: آمریکایی ها به برخی از جنایاتی که علیه ایران انجام داده اند اعتراف کرده اند همچنین خود ما نیز مستندات فراوانی در این زمینه داریم؛ هیچ توطئه ای در ایران صورت نگرفته مگر این که ریشه هایی از آمریکا در آن وجود داشته است.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ ادامه داد: گروهک های تروریستی، جریانات تجزیه طلب، کودتاها، جنگ ها، جریانات برانداز، جنگ نرم و همه کسانی که می خواستند به نوعی در مقابل انقلاب اسلامی بایستند به شکل مستقیم یا غیر مستقیم تحت حمایت همه جانبه آمریکا بوده اند؛ به همین دلیل مردم به راحتی در کنار همه مسائل خود شعار«مرگ بر آمریکا» را قرار داده اند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به این که موضع ملت ایران علیه آمریکا کاملا مستند و مستدل است، گفت: مردم ما در مساجد بلافاصله بعد از نماز تکبیر می گویند و در کنار الله اکبرهای خود موضع «مرگ بر آمریکا» را مطرح می کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ممکن است پس از راهپیمایی ۱۳ آبان برخی بگویند امسال جمعیت کمتری نسبت به راهپیمایی های گذشته شرکت کردند، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که این یک تجمع دانش آموزی و دانشجویی است، همه اقشار و اصناف مردم در آن شرکت نمی کنند.

حجت الاسلام پژمان فر گفت: قطعا راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با جدیت و شور و نشاط بیشتری برگزار خواهد شد و دانش آموزان با راهپیمایی و تجمع خود عکس العمل و رفتار خود را در مقابل عملکرد آمریکایی ها نشان خواهند داد.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با اشاره به این که باید انزجار عمومی مردم نسبت به آمریکا را در راهپیمایی های عمومی سنجید، ابراز داشت: همه ساله در راهپیمایی های ۲۲ بهمن و روز قدس یکی از مهم ترین شعارها، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به صورت توأمان است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 10