دیدگاه‌های رهبری نقشه راه جامع حوزه است

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی
معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب دیدگاه ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب را منشور و نقشه راه جامع حوزه های علمیه دانست و با تاکید بر اجرایی شدن این مطالبات، تصریح کرد که این مطالبات باید به مطالبه عمومی در حوزه تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب در دیدار مدیرعامل و جمعی از اعضای خبرگزاری رسا که در محل دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری رسا، کار خبرگزاری ها و رسانه ها را مهم و ارزشمند دانست و تصریح کرد: اگر رسانه ای مخاطب خود را نشناسد و به نیازهای او توجه نکند در راستای اهداف و ماموریت های خود موفق نخواهد شد.

وی با بیان این که رسانه ها همواره مورد طمع جریان های سیاسی هستند، تصریح کرد: به همین جهت نگاه رسا که یک رسانه حوزوی است باید به بیانات و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید باشد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب با انتقاد از برداشت های سلیقه ای از سخنان و مواضع رهبری، خاطرنشان کرد: این که برخی می گویند حضرت آقا در زبان و بیان این سخن را دارند اما دل شان چیز دیگری است، تبعیت از رهبری نیست و معظم له نیز با چنین روشی موافق نیستند.

وی با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب مساله پنهانی ندارند و مواضع شان همان چیزی است که بیان می کنند، گفت: البته شاید مطلبی وجود داشته باشد که ایشان مصلحت ندانند آن را بیان کنند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر انقلاب با تاکید بر این که نباید در برابر سخنان رهبری اجتهاد در مقابل نص کرد، گفت: یک مساله که اصحاب رسانه باید به آن توجه کنند این است که با سلیقه های شخصی و سیاسی درباره دیدگاه ها و موضع گیری های رهبری قضاوت نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان این که در تمام مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باید جهت گیری شما مطابق با مواضع و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب باشد، خاطرنشان کرد:‌ تمام جهت گیری های رهبر معظم انقلاب باید در جامعه پژواک پیدا کند، نه بخشی از آن که مطابق میل و خواسته ما است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه سخنان خود به تحولات منطقه اشاره کرد و اختلاف افکنی بین مذاهب مختلف اسلامی را مهم ترین توطئه دشمنان ارزیابی کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان به جنگ نظامی امید داشتند همان دو سال قبل این کار را درباره سوریه انجام می دادند، از این رو به جنگ نرم و جنگ شیعه و سنی و اختلاف افکنی روی آورده اند و جریان های تکفیری همچون القاعده و طالبان نیز به خاطر همین هدف شکل گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی از رسانه ها خواست بیش از پیش در راستای آگاه کردن دنیای اسلام نسبت به نقشه شوم دشمنان تلاش کنند.

وی در پایان با گرامیداشت سومین سالگرد سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم، بر ضرورت اجرایی شدن مطالبات ایشان در حوزه های علمیه تاکید و تصریح کرد: مطالبات و دیدگاه هایی که ایشان در دیدارهای مختلف با حوزویان مطرح کردند، یک منشور و نقشه راه جامع به حساب می آید و باید به عنوان یک مطالبه عمومی در سطح حوزه مطرح شود؛ از این رو خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی باید نقش خود را در این راستا ایفا کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + 6 =