بهترین انسان‌ها کسانی هستند که به همسر و خانواده خود احترام بگذارند

امام جمعه فریمان گفت: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که به همسر و خانواده خود احترام بگذارند.

خبرگزاری فارس: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که به همسر و خانواده خود احترام بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل طباطبایی‌اشکذری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه و انجام واجبات و ترک محرمات به موضوع معاشرت و رفتار با مردم پرداخت و گفت: محبت و احترام به مردم یکی از پایه‌های رفتاری در سبک زندگی اسلامی است.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با بیان اینکه شیرینی زندگی دنیایی انسان و رضایت اهل خانواده می‌تواند انسان را بهشتی کند، ادامه داد: بهترین انسان‌ها کسانی هستند که به همسر و خانواده خود احترام کنند.

امام جمعه فریمان در خطبه دوم با اشاره به پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج، به دیدار اخیر فرماندهان بسیج با مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: سخنان ایشان دارای محورها و بخش‌های بسیار ارزشمندی بود که هر کدام راهگشای بسیاری از مشکلات است.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با بیان اینکه بسیج از بدو تاسیس تاکنون مدال‌های افتخار بسیار ارزشمندی را کسب کرده است، گفت: اطاعت‌پذیری از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه بالاترین مدال افتخار بسیج است.

وی خطاب به دولت و مسئولان تیم مذاکره کننده عنوان کرد: باید مواظب خط قرمزها بود و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را ملاک کار قرار داد چراکه هر کسی که در طول تاریخ انقلاب از خط قرمزها عبور کرد به منفورترین فرد در تاریخ و نظام تبدیل شده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 13