امام جمعه نیشابور:بسیج یک نیروی نظامی برگرفته از قرآن است

امام جمعه نیشابور گفت: بسیج یک نیروی نظامی برگرفته از قرآن است که بعد از تأسیس، در جنگ و فتنه‌ها یک نیروی آماده مردمی بوده است.

خبرگزاری فارس: بسیج یک نیروی نظامی برگرفته از قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام اسماعیل مقری موذن در خطبه‌های نماز جمعه  امروز این شهر اظهار داشت: اگر امروز دشمنان بخواهند در قالب تهدیدات خود تحرک و  آشوبی در داخل داشته باشند، میلیون‌ها جوان بسیجی در کمترین زمان برای مقابله با آنها حضور پیدا می‌کنند.

عضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان با تاکید بر اینکه بسیجیان بر اساس اعتقادات و باورهای دینی خود کار می‌کنند، بیان داشت: بسیج لشگری همیشه در صحنه و آماده برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه نیشابور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه مشکلات کشور باید از درون حل شوند، تصریح کرد: در مذاکرات با دشمن می‌توانیم با پایداری بر اصول انقلاب به آنچه که حق‌ ما است، دست یابیم.

عضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان عنوان کرد: دشمن وقتی ۵۰ هزار نفر فرمانده بسیجی را در دیدار با مقام معظم رهبری می‌بیند و تصور می‌کند که اقیانوسی از فرماندهان در زیرمجموعه فرماندهی کل قوا هستند و هرکدام ده‌ها نفر زیرمجموعه دارند، به هراس می‌افتد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 2 =