نماینده مردم مشهد و کلات:توسعه صادرات با تضعیف پول ملی امکان‌پذیر نیست

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی اوقات تصمیمات مسئولان به گونه‌ای است که نتیجه عکس می‌دهد؛ بر همین اساس است که توسعه صادرات با تضعیف پول ملی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی عضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه مشهد که شامگاه امشب در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: تلاش تولیدکنندگان باید معطوف به افزایش کیفیت تولیدات باشد چرا که با افزایش سطح کیفیت گرایش مردم به سمت استفاده از تولیدات داخلی رفته و پس از آن فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی ایجاد می‌شود.

عضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان با بیان اینکه برای حرکت کردن به سمت توسعه باید چشمهایمان را باز کنیم، افزود: یافتن بازار جهانی برای فروش تولیدات محقق نمی‌شود مگر اینکه کیفیت را به تولی بازگردانیم.

عضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان با اشاره به اینکه برای توسعه صادرات تنها به تحریک بازار اکتفا نکنیم، ادامه داد: کالای تولیدی ما نشان‌دهنده فرهنگ ماست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون فرهنگ‌سازی در مصرف تولیدات ملی در میان مردم اظهار داشت: تولید ملی در گرو استقلال و امنیت ملی است؛ بنابراین توجه به تولید ملی پیرامون امنیت ملی و بی اثر کردن تحریم‌های موجود علیه کشور امری ضروری است.

عضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان در ادامه ایجاد زمینه‌های پیشرفت را تأثیرگذار بر فرهنگ تولید داخلی دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم ما تجربه استفاده از تولیدات داخلی با سطح کیفیت متوسط را دارند تلاش تولیدکنندگان باید معطوف به افزایش کیفیت سطح تولیدات باشد چرا که با افزایش سطح کیفیت گرایش مردم به سمت استفاده از تولیدات داخلی رفته و پس از آن فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی ایجاد می‌شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 8 =