توصیه های مهم اقتصادی به دولت

حضرت آیت الله نوری همدانی ضمن اعلام حمایت از دولت،‌گرانی، بیکاری و مشکلات معیشتی و اقتصادی را از جمله معضلات کشور دانست و دولت را به تلاش و برنامه ریزی برای رفع مشکلات مذکور توصیه کرد.

 حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی  در دیدار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، توصیه های مهمی به دولتمردان و مسؤولان کشور ارائه کرد.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: ما و مردم از دولت حمایت و از تلاش های شبانه روزی آنها تقدیر می کنیم اما انتظاراتی نیز وجود دارد که باید به آن توجه شود.

این مرجع تقلید نقدینگی زیاد در جامعه را سبب تورم دانست و خاطرنشان کرد: این مساله باید به نوعی مدیریت و کنترل شود تا مردم و جامعه دچار مشکل نشوند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر ضرورت بکار گیری تمام توان از سوی مسؤولان و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی، گفت: مشکلاتی همچون گرانی و معیشت مردم را رنج می دهد و مسؤولان باید برای حل آن برنامه داشته باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بیکاری را از دیگر مشکلات کشور دانست و از وزارت کار خواست برای پایین آوردن آمار بیکاری در جامعه تلاش و برنامه ریزی اصولی و دقیق صورت دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: اشتغال، رفع گرانی، فراوانی نعمت و رفع بیکاری از مهم ترین تاکیدات دین مبین اسلام، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب بوده و هست و دولت محترم باید به این نکات توجه کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 9