آیت‌الله علوی گرگانی :ضرورت استفاده از فضای مجازی برای تبلیغ دین

آیت الله علوی گرگانی
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی استفاده از ابزارهای روز برای ترویج فرهنگ تشیع را امری لازم دانست و گفت: طلاب از فضاهای مجازی برای تبلیغ و ترویج دین استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار با معاون بین‌الملل جامعه المصطفی العالمیه، با مهم خواندن اطلاع رسانی صحیح از فعالیت‌های جامعه المصطفی، گفت: این کار سبب می‌شود که علاقه‌مندان از اقدامات صورت گرفته در این مرکز مطلع شوند.
وی با اشاره به روایات اسلامی بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ تشیع تأید کرد و ابراز داشت:  استفاده از ابزارهای روز را برای ترویج فرهنگ تشیع امری لازم دانست.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این‌که جامعه المصطفی با عنایات رهبری در صدد گسترش فرهنگ تشیع در جهان گام بر می‌دارد، اظهار کرد: باید قدر نظام اسلامی را که فرصت ترویج این مباحث را داده است، بدانیم.
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت استفاده از فضاهای مجازی برای تبیین و ترویج دین تأکید کرد و افزود: امروز وظیفه طلاب برای تبلیغ دین بسیار سنگین است و باید از چنین فضاهایی برای کمک به دین استفاده کنند.
وی با اشاره به دستاوردهای امروز جامعه المصطفی، ابراز کرد: امروز وظیفه تبلیغ معارف اهل بیت(ع) به سراسر جهان بر عهده مراکزی همچون جامعه المصطفی گذاشته شده است.
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این‌که امروز زمینه‌های گسترش فرهنگ تشیع فراهم است، افزود: باید با بهره گیری از علوم اهل بیت(ع) به گسترش بیشتر فرهنگ این خاندان مطهر اهتمام ورزیم.
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی تهذیب نفس و علم آموزی را از نیازهای مهم روز طلاب علوم دینی خواند و ابراز کرد: امروز شبهات فراوانی در جامعه وجود دارد و طلاب باید پاسخگوی آنها به نسل جوان باشند.

وی مسؤولان جامعه المصطفی را به تلاش و کوشش بیشتر در فعالیت‌ها توصیه کرد و اظهار داشت: مراجع تقلید و علما پشتیبان جامعه المصطفی هستند و قطعا توفیقات بیشتر این مرکز در سایه حرکت بیشتر در مسیر اهل بیت(ع) است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 12