گناه سبب قطع رابطه زمین با عالم غیب می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان
استاد حوزه علمیه گناه را عامل بریدن رابطه زمین با عالم غیب دانست و گفت: گناه بدان معنا است که انسان از نظم تشریعی قرارداده شده ازسوی خدا و نه نظم تکوینی تخلف کند.

به گزارش  خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان گفت: یکی از دانشمندان غربی درباره گناه می‌گوید “گناه یعنی مخالفت با نظام آفرینش، این تمدن و متمدنان آن با این گناهانی که دارند، بارشان به منزل نمی‌رسد و روزگاری می‌رسد که تمدن و انسان، علیه تمدن انسانی اسلحه می‌کشند و همه نابود می‌شوند” اما در روایات ما فرموده‌اند دو سوم مردم جهان کشته می‌شوند که مربوط به پیش از ظهور است.

وی با بیان این‌که خداوند مهربان برای تمام موجودات عالم نظم قرار داده است، به آیات ابتدای سوره اعلی اشاره کرد و گفت: در علم نجوم می‌گویند عامل حفظ بارهای عظیم در عالم بالا نیروی جاذبه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به دیدارش با رییس دانشگاه گریگوریان در واتیکان، اظهار داشت: این دانشگاه پنجاه میلیون دانشجو دارد، خرج‌شان را می‌دهند و آن‌ها را برای نابودی اسلام تربیت می‌کنند، کلیساهای خانگی در تهران، تبریز، اصفهان و شیراز بسیار در حال افزایش است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: به رییس دانشگاه گریگوریان گفتم شما به گالیله می‌نازید که دوربین نجومی ساخت و در حدی در دسترس دوربینش بود، عالم بالا را دید و گفت تمام ستارگان و زمین کروی هستند درحالی‌که قرآن ۱۵۰۰ سال پیش و پیش از گالیله از گردش تمام کرات خبر داده است.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به این‌که خداوند در قرآن می‌فرماید یهودی‌ها از شما راضی نمی‌شوند مگر این‌که شما یهودی شوید، گفت: آن‌ها با این گفت‌وگوها قانع نمی‌شوند که دست از سر ما بردارند.

وی اظهار داشت: جاذبه را نیوتن کشف کرد اما در قرآن می‌فرمایند این‌ها همه روی ستون‌های نامرئی هستند و ستون نامرئی غیر از جاذبه است.

این واعظ برجسته با اشاره به این‌که یک مسیحی در دنیا نداریم بلکه مسیحیت پرده دومی از یهودیت است که این پرده دوم توسط پولس ایجاد شده است، افزود: پولس یک یهودی خطرناک بوده که شیطان پرستی که اکنون در کل عالم رواج دارد، به تبلیغات او برمی‌گردد. این‌ها یهودی‌اند و فرهنگشان شیطان پرستی و کل مکتبشان صهیونی است.

وی اظهار داشت: نیوتن یهودی بود، فروید که با نوشتن کتب روانکاوی تقریباً سطح کره زمین را دچار فساد جنسی کرد یهودی بود، داروین که اصل وجود انسان را به عنوان نوع جدیدی از خلقت منکر شد و گفت خدا دست به خلقت جدید نزده است، ما نسل میمون هستیم که سنبل نازی گری است، یهودی بود و دورکاین که مسأله اقتصاد را به عنوان یک اصل و محور در عالم مطرح کرد و نیز هگل و لنین یهودی بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به این‌که پیش‌تر می‌گفتند عالم روی شاخ گاو می‌چرخد، گفت: اکنون فرهنگ جهان روی شاخ این پنج شش نفر یهودی می‌چرخد.

استاد حوزه علمیه به اشاره به سفر به بیست کشور به منظور منبر رفتن برای مسلمانان، گفت: برخی در غرب در حال ترویج این فرهنگ هستند که اگر زن و مرد به صورت لخت از خانه بیرون آمده و به سرکار بروند، مانعی ندارد.

وی اظهار داشت: از این گاوهای شاخ دار که دین، حیا و شرف انسان را شاخ زنده و زخمی کردند، تعجب نمی‌کنم بلکه از جوانان این مملکت تعجب می‌کنم که با دیدن ماهواره می‌خواهند بدانند این حیوانات شاخ خورده چه می‌خورند و می‌پوشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان ادامه داد: در تهران غذاهایی می‌فروشند که نام آن به طور دقیق غربی است و در برخی از آن‌ها مواد حرام بکار رفته است، با ولع آن را می‌خورند تا بگویند ما هم در آن قافله هستیم، جوانان خود را به صورت دختران آرایش می‌کنند، این فرهنگ پولس و دو میلیارد یهودی به نام مسیحی است.

این واعظ برجسته با اشاره به آیه «ما کان ابراهیم یهودیا و نصرانیا»، اظهار داشت: یهودی واقعی وجود ندارد، خداوند در قرآن یهودیت و مسیحیت را نفی کرده است، یهودی گری و مسیحی گری ساخت شیطان‌پرست‌ها است.

وی گفت: نود درصد دانشمندان معروف یهودی هستند و نود درصد در این دویست ساله زندگی انسان را به زندگی حیوانیت تغییر دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان ابراز داشت: فردی به نیوتن نامه نوشت که دلم می‌خواهد با قلم خودت و نه به صورت ریاضی، جاذبه را برای من توضیح بدهی، نیوتن جواب داد جاذبه یعنی خدا.

این واعظ برجسته با اشاره به وجود نظم در تمام موجودات، اظهار داشت: گناه بدان معنا است که انسان از نظم تشریعی قرار داده شده از سوی خدا و نه نظم تکوینی تخلف کند زیرا ما قدرت تخلف از نظم تکوینی را نداریم، برای نمونه نمی‌توانیم به قدمان بگوییم بلند یا کوتاه شو و یا اگر ناخن کنده می‌شود، نمی‌توانیم بگوییم رشد نکن.

وی با بیان این‌که خداوند نظام تشریعی یا همان نظام دینی و یا اسلام را قرار داده تا ما با آن زندگی کنیم، ابراز داشت: وقتی از صراط مستقیم خارج می‌شویم، برای نمونه از ازدواج مشروع به سمت زنا می‌رویم، به گفته دانشمند غربی با تمام نظام دقیق عالم مخالفت کرده‌ایم بدان معنا که گناهکار با تمام موجودات قهر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان با اشاره به این‌که خداوند، انبیاء(ع)، اولیاء، حکیمان، شاعران باسواد درجه یک و فهمیده همگی به ما گفتند که گناه نکنید، گناه را عامل بریدن رابطه زمین با عالم غیب دانست و گفت: گناه فرشتگان در عالم غیب را دارای نفرت از اهل زمین می‌کند و تمام درهای رحمت بسته می‌شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 5