نماینده جنبش اسلامی فلسطین: گروه های تکفیری در خدمت رژیم صهیونیستی اند

 نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اهمیت مسئله وحدت شیعه و سنی، گفت: تخریب شیعه و سنی، تخریب اسلام است و بهترین حالت برای دشمنان ما نیز همین تفرقه و تخریب هاست.
به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، به نقل از پایگاه نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش اسلامی فلسطین ظهر امروز ۶آذرماه در مدرسه علوم دینی اهل سنت بندرعباس در جمع طلاب این مدرسه اظهار داشت: جریان منفور تکفیری که دفاع از اهل‌سنت را شعار خود قرار داده، با همین شعار به کشتار تمام فرق مسلمین در سوریه و لبنان و عراق می پردازند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که خداوند پیامبراکرم(ص) را پیامبر رحمت للعالمین معرفی کرده، افزود: براساس آیات قرآن کسی که از امت یان پیامبر است باید مصداق رحمت للعالمین باشد و کسی که خوبان این امت باشد، آدم کشی نمی کند.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه تمام مذاهب اسلامی برای ما محترم هستند، گفت: دشمن به دنبال تخریب وحدت شیعه و سنی است به همین دلیل به جنگ آشکار بین شیعه و سنی در سوریه و دیگر کشور ها دامن می زند.

ابوشریف با اشاره به اینکه براساس دین اسلام و رسالت پیامبراکرم(ص)، وقتی انسانی به محض اینکه کلمه «لااله الا الله» را برزبان جاری کرد کسی اجازه کشتن آن را ندارد، افزود: رسالت پیامبراکرم(ص) رسالت الهی بود و کسی نمی تواند خود را مسلمان بداند ولی آدم کشی کند.

وی با اشاره به اهمیت مسئله وحدت شیعه و سنی، یادآور شد: تخریب شیعه و سنی تخریب اسلام است و بهترین حالت برای دشمنان ما نیز تخریب شیعه و سنی است.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران، هدف از جنایت های تکفیری ها و کشتار مردم مسلمان شیعه وسنی در کشورهای منطقه را توطئه هایی طراحی شده از سوی اسراییل ها دانست که با هدف فتنه افکنی، تهدید و ضربه زدن به ثبات و تلاش برای متلاشی کردن مقاومت صورت می گیرد.

ابوشریف اظهار کرد: غرب و اسرائیل در راستای منافع خود با برخی رژیم های منطقه ای و گروه های تکفیری برای از بین بردن بیداری ملت ها و جلوگیری از مهار مقاومت به دنبال از بین بردن اسلام هستند که بهترین روش در تخریب شیعه وسنی، دست نشانده خود را وهابیت قرار داده اند.

وی ادامه داد: گروه های تکفیری در خدمت به سیاست های سلطه جویانه اسراییل، برادر کشی راه انداخته اند البته این گروه ها از اهل سنت نیستند چراکه اهل سنت خود را امت پیامبراکرم(ص) می داند و سرپیچی از سنت رسول خدا نیز دشمنی با دین اسلام است.

این فعال سیاسی جنبش اسلامی فلسطین تصریح کرد: شیعه و سنی باید نسبت به فتنه‌های داخلی، وحدت اسلامی و اتحاد خود را با وحدت و همبستگی عملی نشان دهند و جوامع را نسبت به خطر تکفیری‌ها برای اسلام و مسلمانان گوشزد کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) از همان ابتدای انقلاب اسلامی، فلسطین را مدنظر داشته و به فکر مقاومت مردم فلسطین بود، اظهار کرد: ۳۰سال است که حکومت های اسلامی طرح سازش را دنبال کرده اند و توجهی به مقاومت نمی کنند.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره امام سجاد(ع) افزود: اهل سنت را باید بیشتر با آثار امام سجاد(ع)مثل صحیفه سجادیه رساله الحقوق آشنا کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 11