پایبندی به گفتمان انقلاب ما را در فراز و نشیب ها مصون داشته است

همایش بصیرت پایدار در مشهد
نماینده مردم مشهد در مجلس با تأکید بر لزوم پایداری بر گفتمان انقلاب اسلامی، گفت: پایبندی به گفتمان انقلاب است که همواره کشور را در فراز و نشیب ها مصون داشته است.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در همایش بصیرت پایدار در محل مهدیه مشهد گفت: در دنیای دو قطبی پیش از انقلاب اسلامی، انسان ها می بایست لزوما مسائل خود را در جریان غرب و یا شرق پیگیری می کردند، در چنین شرایطی، ندای توانمندی اسلام از حلقوم پاک امام خمینی(ره)، توجه همه را به خود جلب کرد.

وی افزود: چیزی نگذشت که بر اساس همین پیام که موضوع نزاع ما با تمامی جریانات بود، جریان شرق فروپاشید و این که غرب تا به امروز و پس از گذشته بیش از سه دهه انقلاب اسلامی دست از سر ما بر نمی دارد به خاطر این است که انقلاب، بنیان آن ها را متزلزل کرده است.

حجت الاسلام پژمانفر ادامه داد: برخی ساده لوح ها توهم دارند که درگیری ما با غرب بر سر موضوع هسته ای است در حالی که ما در اعتقادات خود که همان باورهای انقلابی است، با غرب نزاع داریم و تا این باورها وجود دارد، نزاع ما با باطل نیز ادامه دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم پایداری بر گفتمان انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: عده ای که تصور می کنند با عقب نشینی در برخی عرصه ها، می توانند پوئن مثبت از دشمن می گیرند بدانند چنین نتیجه ای حاصل نخواهد شد چنان که در دوران اصلاحات حاصل نشد.

وی با بیان این که پایبندی به گفتمان انقلاب است که همواره کشور  را در فراز و نشیب ها مصون داشته است، افزود: مشهد به برکت وجود علی بن موسی الرضا(ع) پیرو گفتمان انقلاب است که به کرسی نشاندن ۲۰ نماینده اصولگرا در شورای شهر از نمودهای اخیر آن محسوب می شود.

وی یادآور شد: مردم ما در همه صحنه ها برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تا پای جان ایستاده اند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 6