آیت‌الله علم‌الهدی:دولت هنر را از دست خائنان دور کند/ عده‌ای در قالب فیلم‌سازی هرزگی می‌کنند

امام جمعه مشهد گفت: هنر در کنار علم فضیلتی است که دولت به عنوان مسئول فرهنگی نظام باید بر آن نظارت کرده و آن را از دست خائنان دور کند.

خبرگزاری فارس: دولت هنر را از دست خائنان دور کند/ عده‌ای در قالب فیلم‌سازی هرزگی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مشهد در جوار حرم رضوی و در جمع زائران و مجاوران اظهار داشت: ظلم‌هایی که بر اهل بیت (ع) در طول تاریخ وارد شده نشان می‌دهد ظهور امام زمان(عج) جز با آمادگی مردم و بستر قدرت امکان ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلاب اسلامی و نظام ما در واقع باید بسترساز ظهور امام زمان(عج) باشد اما مسئولان و کارگزاران ما انگار فراموش می‌کنند که این نظام برای بسترسازی ظهور ایشان به وجود آمده است.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ افزود: برخی خیال می‌کنند که می‌خواهند یک نظام لائیک را اداره کنند اما باید بدانند این مردمی که پای نظام ایستاده‌اند، مردمی متدین هستند، آنها هستند که به شما رای داده تا دولت تشکیل دهید و به مجلس بروید، شما باید مطالبات این مردم را پیگیری کنید.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با اشاره به ایستادگی ۳۵ ساله مردم پای انقلاب عنوان کرد: تمام هویت انقلابی ما به استقلال ما است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: مردم به نمایندگان رای نداده‌اند که به مجلس رفته و با انگلیس دوست شوند و یک هیئت انگلیسی به کشور بیاید که سرسخت‌ترین دشمن ملت ایران، جک استراو در رأس آن باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آیا باید کار به گونه‌ای باشد که این فرد که مسبب اصلی رفتن پرونده ایران به شورای امنیت شد، بیاید و با نمایندگان ما دست دوستی بدهد.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ تاکید کرد: این مملکت، مهد هنر و آزادی است ولی مردم مخالف ابتذال هستند نه هنر، اینکه یک عده به اسم هنر، به استخدام هرزگی درآمده و از هنر استفاده کرده تا ریشه خانواده‌ها را بزنند هنرمند نبوده بلکه خائنین به هنر هستند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: این افراد در قالب فیلم‌سازی در واقع هرزگی می‌کنند، آن وقت شما می‌گویید دولت در هنر دخالت نکند، دولت وظیفه دارد پاسخگوی مردم باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم این مملکت به هیچ عنوان بی‌دینی را تحمل نمی‌کنند، افزود: این مردم متدین بودند که رای داده و در انتخابات شرکت کردند.

عضو هیات امنای اتاق فکر تبلیغ با بیان اینکه وظیفه دولت این است که از ابتذال‌پرستی و ابتذال‌پروری عده‌ای جلوگیری کند، عنوان کرد: هنر در کنار علم فضیلتی است که دولت که مسئول فرهنگ این نظام است باید بر آن نظارت کرده و آن را از دست خائنان دور کند.






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    5 + 2 =