فتوای عجیب مفتی سعودی در صفحه توییترش

یک مفتی سعودی مدعی شد شیعیان که در سرزمین‌های اسلامی زندگی می‌کنند باید همچون غیر مسلمانان و کافران، جزیه پرداخت کنند تا کشته نشوند.
صراط: شیخ علی الربیعی مفتی سعودی با یک ادعای عجیب در صفحه تویتر خود خوانندگان خود را مبهوت کرد.
شیخ علی الربیعی مفتی سعودی در صفحه توییتر خود مدعی شد: شیعیان که در سرزمین‌های اسلامی زندگی می‌کنند باید همچون غیر مسلمانان و کافران به حکومت‌های اسلامی جزیه پرداخت کنند تا کشته نشوند.

شیخ علی الربیعی مفتی سعودی در ادامه مدعی شد که پیش از این نیز در زمان پیامبر(ص) و  عمر و عثمان از اجداد و نیاکان شیعیان که همان زرتشتیان بحرین و پارس بودند جزیه گرفته شده است.

این مفتی سعودی نوشته است که چرا شیعیان باید از پرداخت جزیه‌ای فرار کنند که در هر سال یک دینار سهم آن‌ها می‌شود این در حالی است که آنها ۲۵ درصد از اموال خود را به عنوان خمس می‌دهند.

شیخ علی الربیعی مفتی سعودی همچنین مدعی شد که در خصوص پرداخت جزیه که وظیفه شرعی شیعیان است راه حلی دارد و آن این است که این جزیه را از خمسشان پرداخت کنند تا به آنها و مراجعشان فشاری وارد نشود.

این شیخ علی الربیعی مفتی سعودی در ادامه ادعاهای عجیب ضد شیعی خود خطاب به شیعیان گفت: اگر شما جزیه بدهید و تحت حاکمیت حکومت اسلامی قرار گیرید کسی شما را نمی کشد و شیعه به عنوان یک آیین بت‌پرستی مستقل به رسمیت شناخته خواهد شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 9