کتاب پاسخ به شبهات مهدویت منتشر شد

کتاب پاسخ به شبهات مهدویت منتشر شد

 کتاب پاسخ به شبهات مهدویت، به قلم حجت‌الاسلام سیدجعفر موسوی‌نسب عضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی منتشر شد.

حجت‌الاسلام سیدجعفر موسوی‌نسب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی کتاب پاسخ به شبهات مهدویت منتشر شد.

عضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان با اشاره به ویژگی‌های شبهه، اظهار کرد: هرگونه اشکال یا ابهامی در برداشت‌ها، تحلیل‌ها، تصمیمات و رفتارهای مرتبط با سعادت فرد یا جامعه که منشأ خطا یا اشتباه در شناخت حق از باطل شود، در جامعه ایجاد شبهه می‌کند.

مؤلف کتاب «پاسخ به شبهات مهدویت» با اشاره به ضرورت شناخت شبهات امروز جامعه اسلامی اضافه کرد: شبهه خود را شبیه به حق جلوه می‌دهد و راه شناخت حق از باطل را مشکل ساخته و افراد را دچار شک و تردید می‌کند از همین رو بستر مناسبی برای ناهنجاری فرد و جامعه ایجاد می‌شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی در مورد ویژگی‌های این کتاب، گفت: این اثر در حد توان سعی کرده برای خنثی کردن توطئه‌ها و پاسخگویی به شبهات دشمنان، از منابع معتبر استفاده کند تا برای طلاب، دانشجویان و همه طالبان حقیقت سودمند باشد.

عضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان با اشاره به موضوعاتی که در این کتاب به عنوان پاسخ به شبهات معرفی شده است، عنوان کرد: در این کتاب به شبهاتی که سعی در تحریف مهدویت ناب دارند و اغلب از طرف معاندان و مخالفان مطرح می‌شوند از جمله مسائلی مانند طول عمر، امامت در کودکی، فوائد امام غائب، جزیره خضراء، حکم قیام مهدی قبل از ظهور، سرداب مقدس، قتل‌های آغازین، سلاح و مرکب حضرت، مدعیان دروغین و… پاسخ داده شده است.

این استاد معارف مهدویت با بیان اینکه این کتاب در ۲۴۰ صفحه و شمارگان دو هزار جلد منتشر شده است، خاطر نشان کرد: برای علاقه‌مندان به پژوهش و تحقیق دقیق‌تر و بیشتر، در پایان هر پاسخ، منابعی معتبر معرفی شده و همچنین حدود ۳۰ پایگاه و مرکز تخصصی پاسخ به شبهات در انتهای کتاب آمده است.






۲ نظرات برای کتاب پاسخ به شبهات مهدویت منتشر شد

  1. ظفرمند گفت:

    سلام این کتاب را چگونه میشود بدست آورد

    • علمداری گفت:

      سلام بزرگوار
      برای تهیه کتاب با شماره زیر تماس بگیرید

      ۰۵۱۱۲۲۲۶۴۳۷
      بنیاد تخصی مهدویت مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 11