مولوی شرف‌الدین جامی‌الاحمدی : سلفی‌های تکفیری ریشه اسلام را هدف قرار دادند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام  در نشست علمای شیعه و سنی با تأکید بر وحدت گفت: پیامبر رحمت، اهل بیت اصحاب و مجتهدین برای ما الگو هستند.

مولوی شرف‌الدین جامی‌الاحمدی افزود: بهترین الگوی وحدت مسلمانان امام جعفر صادق (ع) است و سیره عملی آنها باید برای ما درس و الگو باشد.

وی تصریح کرد: باید از اهانت و سوء رفتار و کارهای شک برانگیز و تفرقه‌افکنی پرهیز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سلفی‌های تکفیری ریشه اسلام را هدف قرار دادند.

مولوی شرف‌الدین تأکید کرد: هر کس با نام سلفی تکفیری برادر مسلمان خود را تکفیر و مشرک بخواند، این کفر و شرک به خود او بر می‌گردد؛ اهل سنت وهابیت را نه دین و نه مذهب و نه فرقه می‌داند یک حزبی که دست نشانده انگلیس و استکبار جهانی برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی مأموریت دارد.

وی تاکید کرد: وهابیت را باید از مذهب جدا کنیم کجای اسلام برادر کشی را جایز می‌داند افرادی که در سوریه، عراق، لبنان و افغانستان با کمربند انفجاری مردم را می‌کشند این عملکرد حرام شرعی است آنان افرادی هستند که از اسلام و مذاکره می‌گریزند و شیطان در کالبد آنان جای گرفته است.

مولوی شرف‌الدین جامی‌الاحمدی عنوان کرد: آگاه و بیدار باشید زخم خورده‌های افراطی خواب دیده‌اند بین ما اختلاف ایجاد کنند.

وی ادامه داد: مردم را بر حفظ وحدت و امنیت که مهمترین امر اسلام است، ارشاد کنیم اگر امنیت نباشد دین، اسلام، اقتصاد و ناموس نخواهد بود.

مولوی شرف‌الدین بیان داشت: مردم گوش به فرمان رهبری و علما باشند و علمای شیعه برای خدا کار کنند که سعادت دنیا و آخرت را دارد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + 4 =