تحریم اقتصادی آمریکا با اتحاد مسلمین امکان‌پذیر است

 IMAGE633811162342183506
مسئول ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به آثار وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان گفت: امروز اگر مسلمانان جهان با هم متحد بودند می‌توانستیم آمریکا را تحریم اقتصادی کنیم.  به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی مسئول ستاد اقامه نماز کشور شب گذشته در همایش وحدت و بیداری اسلامی در تالار وحدت قشم با اشاره به آثار وحدت و اتحاد بین مسلمانان جهان گفت: امروز اگر مسلمانان با هم متحد بودند می‌توانستیم آمریکا را تحریم اقتصادی کنیم.

وی با اشاره به جنایات تکفیری‌های وهابی و ایجاد شبهه در خصوص توسل گفت: براساس آیاتی از قرآن کریم ،وقتی شخصی شهادتین را خواند دیگر حق نداریم او را بکشیم.

مسئول ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به داستان حضرت موسی(ع) پس از بازگشت ۴۰ روزه به سمت قوم خود گفت: بعد از اینکه حضرت موسی(ع) قوم خود را مشغول بت پرستی دید و از هارون(ع) پرسید چرا کاری نکردی، هارون(ع) گفت: ترسیدم بین بنی اسرائیل تفرقه ایجاد شود؛ یعنی اگر قومی کافر بشوند و متحد باشند بهتر از این است که خدا پرست باشند اما متفرق و جدا.

وی با بیان اینکه توسل ریشه در قرآن دارد گفت: آنها میگویند شیعیان کافر هستند و باید آنها را کشت اما سوال اینجاست که شیعیان کافر هستند ولی اسرائیلی‌ها کافر نیستند؟ چرا آنها را نمی‌کشید؟

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی تصریح نمود: امروز با توجه به شبهاتی بی اساس که در دین ایجاد کرده‌اند ممکن است با یک شبهه از دین منحرف شویم بنابراین لازم است که به موقع ،شبهه را از شخصی که اسلام را می‌شناسد بپرسیم.

وی با بیان اینکه امروز با وجود امکانات ارتباطی پیشرفته نباید شبهه‌ای باقی بماند گفت: جوانان باید سوالات خود را از اسلام شناسان بپرسند تا زیبایی و طراوت اسلام را بچشند.

مسئول ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به شبهه امام شدن امام زمان در سن ۳ سالگی گفت: همانطور که بشر توانسته چندین جلد کتاب چند هزار صفحه‌ای را در یک فلش رایانه‌ای که به اندازه بند انگشت است جای دهد خداوند هم می‌تواند علم امامت را به امام ۳ ساله  بدهد.

وی با اشاره به لزوم هوشیاری مسلمانان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید به وعده‌ها و لبخندهای دشمن اعتماد کنیم باید با هوشیاری تمام برنامه های دشمن را خنثی  نموده واورا دررسیدن به اهداف پلیدش ناکام کنیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 5