سرپرست معاونت قرآن و عترت ارشاد خراسان رضوی منصوب شد

سرپرست معاونت قرآن و عترت ارشاد خراسان رضوی منصوب شدحجت‌الاسلام محمد تقی کاظمی‌نسب به عنوان سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، طی حکمی از سوی سید‌سعید سرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد‌تقی کاظمی‌نسب به عنوان سرپرست معاونت قرآن و عترت این اداره کل منصوب شد.

حجت‌الاسلام محمد‌تقی کاظمی‌نسب، دارای تحصیلات خارج فقه حوزوی است که پیش از این مشاور مدیر کل و مسئول شورای ترویج فرهنگ نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بوده است.

وی در مدت مسئولیت خود در این سمت پنج دوره موفق به کسب رتبه برتر ترویج فرهنگ نماز در بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و ادارات استان شده، همچنین کاظمی‌نسب، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواف از سال ۱۳۸۰ الی ۱۳۸۲ را بر عهده‌ داشته است.

مراسم تودیع و معارفه معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هفته آینده در محل این معاونت واقع در مجتمع فرهنگی و هنری صاحب الزمان(عج) مشهد برگزار می‌شود.

ایشان عضو اتاق فکر تبلیغ استان خراسان نیز میباشند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 5