آیت الله مقتدایی؛کتاب ها با قیمت مناسب در اختیار علاقه مندان قرار گیرد

  رئیس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران ضمن تاکید بر کاهش قیمت کتب، ابراز داشت: مسئولان تلاش کنند تا کتاب ها را با هزینه کمتری در اختیار علاقه مندان قرار دهند.

 آیت الله مرتضی مقتدایی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک به علاقه مندان کتاب اظهار داشت: نمایشگاه از کتاب های خوبی برخوردار بود که می تواند پاسخگوی نیازهای عموم قرار گیرد.

دبیردوم شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که انتظار داریم همان گونه که قم مرکز علم و نشر علوم است مجتمع ناشران نیز مورد توجه علاقه مندان قرار گیرد، ابراز داشت: مجتمع ناشران برکاتی برای اهالی قم و جوانان علاقه مند به عرصه کتاب خواهد داشت و علاقه مندان نیز از ظرفیت نمایشگاه استفاده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز تشکر از مجموعه کسانی که در برگزاری نمایشگاه نقش ایفا کردند، گفت:  امیدوارم تا اندازه ای که برای مسئولان امکان دارد، تلاش کنند تا از طریق راه های مختلف، کتاب ها را با قیمت کمتر و ارزان تر در اختیار علاقه مندان و جوانان قرار دهند تا آن ها نیازمندی های خود در این بخش را به صورت مناسبی فراهم کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 13