آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار معاون اول رییس جمهور :مطالبه مردم از دولت حفظ ارزش ها و حل مشکلات است/ تاکید بر پرهیز از تفتیش زندگی مردم در طرح یارانه ها

آیت الله صافی گلپایگانی 
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: حفظ ارزش‌ها و اصول اولیه‌ انقلاب که همان حاکمیت دین واحکام نورانی اسلام است، بر همگان واجب است و مردم متدین ما نیز همین را می‌خواهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار مهندس اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، با ابراز تشکر از جناب آقای دکتر روحانی و مهندس اسحاق جهانگیری و هیئت دولت تصریح کرد: خوشبختانه با وجود مشکلات زیادی که این دولت با آنها مواجه بوده و هست، هم در مسائل داخلی و هم ارتباطات خارجی موفقیت‌های خوبی نصیب دولت شده است که امیدوارم این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد و مردم دنیا بیشتر به جمهوری اسلامی علاقه‌مند شوند.

وی با تأکید بر پرهیز از غرض‌ورزی‌های شخصی ادامه داد: آنچه مهم است این است که مردم ما قدردان هستند و به خوبی متوجه این مطالب می‌شوند و اگر همه خیر و خوبی مردم و مملکت را بخواهند، خداوند هم آنها را کمک می‌نماید.

این مرجع تقلید با تأکید بر حفظ ارزش‌ها‌ افزود:حفظ ارزش‌ها و اصول اولیه‌ی انقلاب که همان حاکمیت دین واحکام نورانی اسلام است، بر همگان واجب است و مردم متدین ما نیز همین را می‌خواهند.

مرجع تقلید شیعیان جهان به فرصت‌های زودگذر خدمت‌گذاری اشاره کرده و ادامه داد: باید توجه داشته باشید که این فرصت‌ها زود‌گذر است و بهترین دوران خدمت به مردم می‌باشد. از این فرصت‌ها استفاده نمایید و محرومین، فقراء و ضعفای جامعه را بیشتر توجه کنید.
حضرت آیت الله صافی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها و کسری بودجه‌ی دولت، بر پرهیز از تفتیش زندگی مردم تأکید کرد و اظهار داشت: مردم می‌دانند که بین آنها و دولت فاصله‌ای نیست و خودشان باید برای رفع مشکلات کمک نمایند و کسانی که واقعاً نیازمند نیستند باید با دولت همکاری نموده و نگذارند که به دولت فشاری وارد شود. همه‌ی مردم مملکت را برای خودشان می‌دانند وباید به اداره‌ی صحیح آن کمک کنند.

این مرجع تقلید در پایان با آرزوی موفقیت برای دولت بیان داشت: این مملکت در حقیقت از آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است و به ایشان تعلق دارد. همه‌ی اهتمام خود را بر این داشته باشید که وجود مقدس آن حضرت را راضی و خشنود نگه دارید.

در ابتدای این دیدار مهندس اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، گزارشی از وضعیت موجود در رابطه با مسائل داخلی و خارجی، همچنین بودجه و اجرای طرح هدف‌مندی یارانه‌ها مطالبی را بیان کرد و همچنین سلام گرم جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهور و ابراز علاقه‌‌ی ایشان را به ملاقات مراجع و علمای حوزه‌ی علمیه ابلاغ کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 6