قوانین مرتبط با کنترل نسل و جمعیت لغو شود

  حضرت آیت‌الله سبحانی سیاست کنترل جمعیت را تهدید برشمردند و تصریح کردند:باید قوانین مرتبط با کنترل نسل و جمعیت لغو شود تا با فرهنگ سازی سیاست افزایش جمعیت ترویج شود.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید  در دیدار با معاون اول رئیس جمهور خواستار توجه ویژه دولت یازدهم به مسائل دینی وفرهنگی شدند و اظهار داشتند: مسئولان و دولت مردان باید نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ورزند؛ چرا که بی حجابی، متدینین و مسلمانان را رنج می دهد.

ایشان فعالیت و تلاش های رسانه ها و پژوهشگران را در راستای تعمیق و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه مورد تاکید قرار دادند و گفتند : برای تبیین جایگاه فرهنگ حجاب، باید نهضتی شکل بگیرد و از دولت انتظار داریم به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشد.

معظم له در ادامه به یکی دیگر از مسائل فرهنگی کشور با عنوان نظارت به فیلم های سینمایی اشاره داشتند و افزودند: باید بر روی محتوای این فیلم ها نظارتی صورت گیرد تا بر اساس مبانی اسلام و انقلاب باشد.

حضرت آیت الله سبحانی به انتقاد از سیاست کنترل جمعیت، اظهار داشتند: کاهش تعداد فرزندان خطر بزرگی را برای اسلام شکل می دهد.

ایشان این مسئله را به عنوان تهدید برشمردند و افزودند: رهبر معظم انقلاب در خصوص ترویج فرهنگ افزایش نسل تاکیداتی داشته اند و باید قوانین مرتبط با کنترل نسل و جمعیت لغو شود تا با فرهنگ سازی سیاست افزایش جمعیت ترویج شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 4 =