طلاب و روحانیون تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع): دهه فجر یادآور شکستن ابهت پوشالی آمریکاست

  دهه فجر یادآور شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا و تسلیم شدن شیطان بزرگ و دیگر دیوصفتان عالم در مقابل اراده پولادین ملت بپا خاسته، در زیر پرچم قرآن، اسلام و ولایت فقیه است.به گزارش خبرگزاری حوزه، طلاب و روحانیون رزمی- تبلیغی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) در بیانیه ای، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کردند: دهه فجر انفجار نوری بود که شعاع خیره کننده آن امروز پس از گذست ۳۵ سال در اقصی نقاط عالم پرتو افشانی کرده و دوست و دشمن را وادار به تحسین و اعتراف به عظمت ایران اسلامی کرده است.

متن بیانیه طلاب و روحانیون بسیجی در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر،دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی وتجدید میثاق ملت با انقلاب است.  امام خامنه ای مدظله العالی

دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مقطع زرینی از تاریخ پرفراز ونشیب ملت ایران است.

دهه فجر انفجار نوری بود که شعاع خیره کننده آن امروز پس از گذست ۳۵ سال در اقصی نقاط عالم پرتو افشانی کرده و دوست و دشمن را وادار به تحسین و اعتراف به عظمت ایران اسلامی کرده است.

دهه فجر یادآور خروش توفنده ملت ایثارگر واز جان گذشته ای است که با ایستادگی ونثار خون خود، حکومت دست نشانده طاغوتی را به زیر کشانده و نهال انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند.

دهه فجر یادآور شکسته شدن ابهت پوشالی آمریکا و تسلیم شدن شیطان بزرگ و دیگر دیوصفتان عالم در مقابل اراده پولادین ملت بپا خاسته، در زیر پرچم قرآن، اسلام و ولایت فقیه است.

دهه فجر یادآور تحقق عینی آیه شریفه “ومکروا ومکر الله والله خیر الماکرین ” وآیه شریفه “ولینصرنّ الله من ینصره انّ الله لقوی عزیز” است.

طلاب و روحانیون رزمی تبلیغی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با تبریک این ایام خجسته به ملت رشید و فهیم ایران، از آحاد ملت دعوت می نماید تا جهت تجدید میثاق با انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(قدس سره) و مقام عظمای ولایت(دام ظله) و قدر دانی از نعمت بزرگ برپایی نظام جمهوری اسلامی، پرشور تر از گذشته در مراسم دهه فجر انقلاب شرکت نموده  و خاطره حماسه شهیدان همیشه جاوید و روزهای با شکوه جشن پیروزی انقلاب را زنده نگه دارند.

از سخنرانان ودست اندرکاران این مراسم انتظار می رود از این فرصت حداکثر استفاده را برده وضمن دمیدن روح امید و نشاط انقلابی در کالبد جوانان، از این ایام جهت معرفی انقلاب به نسل جدید وتبیین و نشر اندیشه های بنیان گذار انقلاب اسلامی ومنویات رهبر معظم انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب در عرصه های گوناگون بیشترین استفاده را ببرند. انه ولی التوفیق






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = 15