واکنش عضو کمیسیون فرهنگی به سخنان وزیر ارشاد:ایراد ما به فیلمی است که می‌گویند اصلاح شده/ اگر وزیر فیلم را دیده بود خودش هم اعتراض می‌کرد

پژمانفر در واکنش به سخنان وزیر ارشاد که عنوان کرده بود نمایندگان فیلم اصلاح شده را ندیدند گفت که هم فیلم را دیده و هم از اصلاحات آن باخبر بوده ولی اتفاقا اعتراضات او و نمایندگان به همین فیلم اصلاح شده است.

خبرگزاری فارس: ایراد ما به فیلمی است که می‌گویند اصلاح شده/ اگر وزیر فیلم را دیده بود خودش هم اعتراض می‌کرد

نصرالله پژمانفر رییس کارگروه هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی در واکنش به سخنان وزیر ارشاد مبنی بر اینکه نمایندگان فیلم های اصلاح شده را ندیدند گفت: قبلا هم آقای جنتی از این اظهار نظرها داشته اند که درست نیست. بنده بعنوان عضو کمیسیون که به فیلم عصبانی نیستم اعتراض دارم فیلم اصلاح شده را دیده ام و از اصلاحات آن خبر دارم و حتی می دانم چه دقیقا سکانسی حذف شده است.

وی افزود: علیرغم اینکه گفته می شود این فیلم اجتماعی است ولی باید بگویم فیلم عصبانی نیستم یک فیلم سیاسی سیاه است که در آن واقعیات تحریف شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه مجلس با نقد مخالف نیست ولی با تحریف واقعیات مخالف است گفت: قرائتی که درباره حوادث فتنه در این فیلم عنوان می شود تحریف شده و ناقص است و متاسفانه این موارد با لحن صریح و گزنده بیان شده است.

وی گفت: نشان دادن اعتراضات در دانشگاه، کتک زدن یک فرد مذهبی که تداعی کننده یک بسیجی است، نشان دادن علامت پیروزی با ربان سبز، پاشیدن رنگ سبز روی ماشین یکی از اساتید به نشانه اعتراض، نشان دادن شمع های روشن که تداعی کننده گرامیداشت ندا آقا سلطان است، طالبان خواندن یک فرد مذهبی،بن بست نشان دادن شرایط کشور و نشان دادن صف مردم برای فروختن کلیه و مواردی از این دست هنوز در فیلم وجود دارد که اصلاح نشده است. وی با بیان اینکه آقایان در قبال مردم مسئول هستند و باید در این موارد وقت بیشتری بگذارند گفت: به نظر می رسد وزیر ارشاد فیلم را ندیده است وگرنه خود او هم به این موارد اعتراض می کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 15