علمای اسلام راه نفوذ دشمنان را به بلاد اسلامی قطع کنند

  حضرت آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر نقش علمای بلاد اسلامی درایجاد وحدت گفتند: علمای اسلام، باید با برگزاری نشست‌های مشترک، عوامل پراکندگی مسلمانان را شناسایی و راه نفوذ دشمنان را به بلاد اسلامی قطع کنند.

 نوری همدانی

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له عصر امروز در دیدار رهبر جریان منهاج القرآن پاکستان که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به سفرهای خود قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران به پاکستان اظهار داشتند: ما باید بدانیم برای این که کشورهای اسلامی بتوانند همواره در مسیر رو به جلو حرکت کنند، پیش از هر کاری راه نفوذ دشمنان را به بلاد اسلامی قطع کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کردند: این که مشاهده می‌شود امروز در پاکستان اقدامات جنایت‌کاران و تروریستی صورت می‌گیرد که نقش استکبار و آمریکا در این اقدامات دیده می‌شود؛ در این شرایط باید مسلمانان با وحدت در کنار هم دشمنان واقعی را بشناسند و در ادامه جلوی اجرای نقشه‌های شوم آنها را بگیرند.

ایشان با ابراز تأسف از تبدیل شدن پاکستان به محل امن تروریست‌ها تصریح کردند: باید مسلمانان به وحدت برسند و بدانند که امروز روز جهاد و مبارزه با استکبار است؛ از این رو باید هر کسی خود را در این عرصه مسئول بداند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به  ضرورت پیشتازی علما در این وحدت اسلامی گفتند: علمای اسلامی باید با برگزاری نشست‌های مشترک، عوامل پراکندگی مسلمانان را شناسایی و همگان را نسبت به آن هشدار دهند.

ایشان تصریح نمودند: مردم پاکستان مردمی صلح‌جو و با ایمان هستند، ولی دشمن توانسته انددر لایه‌های مختلفی از جامعه این کشور نفوذ یافته و این فضا را تحت تأثیر قرار دهند.

معظم‌له با بیان این که دشمنان با تمام قوا نسبت به بیداری اسلامی حساس شده و برای به انحراف کشیدن آن اقدامات فراوانی انجام داده‌اند، خاطرنشان کردند: ما نیز در مقابل این تلاش همه جانبه در قرار گرفتن موج بیداری‌ها و شناساندن دشمن حقیقی باید حداکثر تلاش خود را به کار بریم.

خاطرنشان می‌شود در ابتدای این دیدار، دکتر شیخ محمد طاهر قادری، رئیس جریان منهاج القرآن پاکستان در سخنانی ضمن تأکید بر ضرورت اتحاد مسلمانان، توجه علما به وحدت جامعه اسلامی را برای سامان یافتن اوضاع پاکستان مهم برشمرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 8