آیت‌الله حسینی‌بوشهری : روحانیت نهادی کم هزینه اما پرفایده‌ است

  آیت‌الله حسینی‌بوشهری گفت: دشمنان امروز با تمام قوا سعی دارند با تاکتیک توهین و تمسخر روحانیت و اصول اسلامی تحت عنوان‌های فیلم‌سازی ، کلیپ‌سازی و یا متون روزنامه‌ای موجب حذف روحانیت از جامعه شوند.

 از اصفهان آیت‌الله حسینی‌بوشهری  در جمع ائمه جمعه و جماعات  استان اصفهان در حاشیه سفر خود برای حضور در همایش اندیشه سیاسی اسلام اظهار داشت: برگزاری سومین همایش اندیشه سیاسی اسلام به میزبانی اصفهان بسیار خوب و مایه برکات زیادی شد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان روایاتی از ائمه‌(ع) تصریح کرد: خداوند متعال دوست دارد که برکات نعمتی را که به فردی می‌دهد ببیند و آن فرد نعمت خداوند را مغتنم شمرد.

وی افزود: انسان در قبال هر نعمتی که خداوند به او می‌دهد تکلیف و وظیفه‌ای دارد که باید به آن عمل کند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری اظهار داشت: نعمت های خداوند وسیله‌ای برای آزمایش‌ انسان‌ها و آزمایش‌های خداوند ابزاری برای به کمال رسیدن انسان می‌باشند.

 عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: قشر روحانیت همواره در طول تاریخ ثابت کرده است که در هرجایی اسلام و انقلاب به حضور او نیاز داشته باشد، حضور می‌یابد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور  تاکید نمود: روحانیت ایران در هشت سال دفاع مقدس لباس رزم پوشید و امروز نیز در جبهه فرهنگی علیه دشمنان می‌جنگد.

 وی عنوان کرد: روحانی  و عالم دینی بودن یک نعمت از سوی خداوند متعال است و بر طبق احادیث نبوی فردای قیامت عالم شیعه بر اساس تلاش خود به لباس کرامت مفتخر می‌شود.

عضوجامعه مدرسین حوزه گفت: ائمه جماعات در سنگر مقدس مسجد در مسیر افزایش آگاهی و بصیرت مردم قدم بر می‌دارند که این خود مسئولیت سنگینی است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری ابراز داشت: روحانیت در امتداد حرکت انبیا است ،دشمنان امروز با تمام قوا در صحنه علیه اسلام و انقلاب حاضر شده‌اند و سعی دارند با تاکتیک توهین و تمسخر روحانیت و اصول اسلامی تحت عنوان‌های فیلم‌سازی ، کلیپ‌سازی و یا متون روزنامه‌ای موجب حذف روحانیت از جامعه شوندکه درواقع هدف حذف اسلام است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: ویژگی روحانیت شیعه این است که با هزینه کم فایده‌ای بسیار دارد روحانیت تنها یک سازمان آموزشی و پژوهشی نیست یک جلوه و تبلوری از اسلام است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ادامه با بیان این‌که نفوذ کلام ائمه جمعه از تریبون نماز جمعه چنان است که می‌توانند خدعه‌های دشمنان را خنثی کند اظهار داشت: امروز وهابیت تاخت و تاز می‌کندو بهائیت میدان‌داری می‌کند و حتی دشمنان با پرداخت سکه‌های طلا کتاب انجیل را بین جوانان توزیع می‌کنند که اءمه جمعه باید جوانان را با این مباحث آشنا کنند .

وی در پایان اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای در داخل با نشر مطالبی همچون غیرانسانی خواندن لایحه قصاص قصد ضربه زدن و تخریب اسلام را دارند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 5 =