دولت مراقب عناصر بدنام باشد / نهادهای مرتبط قاطعانه برخورد کنند

خبرگزاری فارس: دولت مراقب عناصر بدنام باشد / نهادهای مرتبط قاطعانه برخورد کنند
واکنش عضو شورای اسلامی شهر مشهد به سخنان رضوی‌فقیه:

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در واکنش به سخنان رضوی‌فقیه گفت: یاوه‌گویی‌ عنصر ضد انقلاب، هشداری به دولت برای مراقبت از عناصر بدنام است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص سخنان سعید رضوی‌فقیه در جمع اصلاح‌طلبان، ضمن تسلیت به محضر امام زمان (عج) به خاطر توهین به نائت ایشان اظهار کرد: یاوه‌گویی این عنصر ضد انقلاب بد سابقه، عقلا و شرعا محکوم بوده و هشداری است برای دولت که مراقب این عناصر بدنام باشد.

وی با بیان اینکه در بحث مشروعیت امثال وی صلاحیت ندارند، افزود: در کجای دنیا سراغ دارید که با گذشت ۳۵ سال از انقلاب و مشکلات زیاد و در وضعیت مذاکره دولت، به صرف اشاره مقام معظم رهبری ده‌ها میلیون جمعیت در سراسر کشور و حتی به اعتراف رسانه‌های دشمن بیشتر از سال‌های گذشته اطاعت‌پذیری از رهبری را به رخ جهانیان بکشند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: امروز مواضع اصلی و کلی نظام دقیقا خط و مشی امام خمینی (ره) است و اگر بحث نرمش قهرمانانه مطرح شده به دلیل فضایی است که همفکران این شرور ایجاد کردند.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: البته نرمش قهرمانانه تاکتیکی است که فرمانده کل قوا برای ضربه محکم‌تر به دشمن عنوان داشته‌اند.

لطفی در پایان تاکید کرد: از تمام نهادهای مرتبط قاطعانه تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی و بررسی کنند و برخوردی جدی با فرد مورد نظر داشته باشند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 10